medlem-165337 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Ja, jeg er fornøyd, du skal aldri stille spørsmål ved din leder, og du skal gjøre som du får besjed om.. Hvis ikke kan du finne deg andre baller å sparke, helst for deg selv, der du kan være din egen trener, kaptein og lag.. Hahaha! Ironi eller troll? Du høres ut som en av rosenborgs arrogante og ignorante troll som gjør narr av deres trener ved hjelp av ironi.. ser for meg at de står slik i garderoben og prater drit om treneren sin.. Respekløse mennesker.. De må akseptere den treneren de har fått tildelt og slutte å klage... De må gjøre det beste ut av hva de har og slutte å tenke så negativt. Hvis treneren har troen på spilleren, så gjenstår det å se om disse spillerene har potensiale til å gi resultater... og handle slik treneren kommanderer dem... Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Fin diskusjon. Dere er uenige, og begge er like irritert fordi den andre ikke blir enig med den første... Hehe, er vel det som er roten til alt ondt... Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Du er ikke lærevillig, rosenborg er ikke lærevillig og det finnes ingen hensikt å lære dere noen ting som helst. Ingen trener vil neon gang vaære bra nok. Hahaha, tenkte på denne kommentaren din når jeg leste en tråd som ble splittet ut der du ikke forstår hvorfor vi betaler skatt... å ikke hvite hvorfor vi betaler skatt å påstå at andre ikke er lærevillig. LOL, ironi satt på spissen!!! Endret 24. august 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Du er ikke lærevillig, rosenborg er ikke lærevillig og det finnes ingen hensikt å lære dere noen ting som helst. Ingen trener vil neon gang vaære bra nok. Hahaha, tenkte på denne kommentaren din når jeg leste en tråd som ble splittet ut der du ikke forstår hvorfor vi betaler skatt... å ikke hvite hvorfor vi betaler skatt å påstå at andre ikke er lærevillig. LOL, ironi satt på spissen!!! Alle vet jo hvorfor vi betaler skatt, men kunsten er, hvordan kan man unngå å betale skatt.. På samme måte som rosenborg tror de kan velge hvilken trener de vil ha her i verden, så velger jeg også å finne måter å slippe unna skatt på.. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Det finnes en ganske effektiv måte å unngå skatt på. Lavær å ha noe å skatte av og tjen mindre enn 40.000 i året. Rosenborg tror ikke de kan velge hvilken trener dem vil, men dem ønsker selvfølgelig å ha en best mulig trener. Slik som alle andre klubber. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Alle vet jo hvorfor vi betaler skatt, men kunsten er, hvordan kan man unngå å betale skatt.. På samme måte som rosenborg tror de kan velge hvilken trener de vil ha her i verden, så velger jeg også å finne måter å slippe unna skatt på.. Det var min mening også, helt til jeg fant "tråden" din. Nei... Rosenborg kan ikke ansette hvilken som helst trener i verden de vil ha. Heldigvis finnes det ikke bare en eneste trener som er bedre enn Perry (for RBK) men 1000-vis. Håper bare vi finner den rette denne gangen... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Over til trener delen, så håper jeg at vi får en 'Manager' fremfor en trener, få bort styret i fra spilleroverganger å kjøpe spillere og la den som faktisk har ansvaret for resultatet få mer gjennomslag i hvordan ting skal gjøres. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Over til trener delen, så håper jeg at vi får en 'Manager' fremfor en trener, få bort styret i fra spilleroverganger å kjøpe spillere og la den som faktisk har ansvaret for resultatet få mer gjennomslag i hvordan ting skal gjøres. Man kan vel kalle det hva man vil men det er sikkert trenere i Norge som har friere tøyler enn managere i England. Men er enig i tankegangen din ja... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Ja, det var i grunn bare for å sette ett ord på hvordan jeg tror det hadde fungert best, det vil nok uansett og blir nok også bare kalt trener i Norge. Klunderpung leverer varene, 9 mål på 9 kamper nå. 12 på sesongen. Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Ja, det var i grunn bare for å sette ett ord på hvordan jeg tror det hadde fungert best, det vil nok uansett og blir nok også bare kalt trener i Norge. Klunderpung leverer varene, 9 mål på 9 kamper nå. 12 på sesongen. Enig, det må være en manager... Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Nils Arnes Plass avduket i kveld for å hedre Nils Arne Eggen... http://www.vg.no/sport/fotball/rosenborg/eggen-tror-odd-kan-kopiere-moss-gullet/a/23280653/ På tide sier jeg bare!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Vi kan vel ikke kaste bort dette nå... Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Ja, jeg er fornøyd, du skal aldri stille spørsmål ved din leder, og du skal gjøre som du får besjed om.. Hvis ikke kan du finne deg andre baller å sparke, helst for deg selv, der du kan være din egen trener, kaptein og lag.. Hahaha! Ironi eller troll? Du høres ut som en av rosenborgs arrogante og ignorante troll som gjør narr av deres trener ved hjelp av ironi.. ser for meg at de står slik i garderoben og prater drit om treneren sin.. Respekløse mennesker.. De må akseptere den treneren de har fått tildelt og slutte å klage... De må gjøre det beste ut av hva de har og slutte å tenke så negativt. Hvis treneren har troen på spilleren, så gjenstår det å se om disse spillerene har potensiale til å gi resultater... og handle slik treneren kommanderer dem... Du prøver å si at du med ramme alvor ikke troller med denne setninga: "Ja, jeg er fornøyd, du skal aldri stille spørsmål ved din leder, og du skal gjøre som du får besjed om.. "? Utifra fire skrevne ord på et forum dømmer du meg som en arrogant og ignorant person som klager og ikke respekterer andre mennesker? Setter pris på det, takk. Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Ja, jeg er fornøyd, du skal aldri stille spørsmål ved din leder, og du skal gjøre som du får besjed om.. Hvis ikke kan du finne deg andre baller å sparke, helst for deg selv, der du kan være din egen trener, kaptein og lag.. Hahaha! Ironi eller troll? Du høres ut som en av rosenborgs arrogante og ignorante troll som gjør narr av deres trener ved hjelp av ironi.. ser for meg at de står slik i garderoben og prater drit om treneren sin.. Respekløse mennesker.. De må akseptere den treneren de har fått tildelt og slutte å klage... De må gjøre det beste ut av hva de har og slutte å tenke så negativt. Hvis treneren har troen på spilleren, så gjenstår det å se om disse spillerene har potensiale til å gi resultater... og handle slik treneren kommanderer dem... Du prøver å si at du med ramme alvor ikke troller med denne setninga: "Ja, jeg er fornøyd, du skal aldri stille spørsmål ved din leder, og du skal gjøre som du får besjed om.. "? Utifra fire skrevne ord på et forum dømmer du meg som en arrogant og ignorant person som klager og ikke respekterer andre mennesker? Setter pris på det, takk. Ja, du skal aldri still spørsmål til eller ved din leder eller din overordnede... Er det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 *snipp* Ja, du skal aldri still spørsmål til eller ved din leder eller din overordnede... Er det så vanskelig å forstå? Er dette en leveregel du synes passer alltid? Eller er det avgrenset til fotball? Hitlerjugend? Aldri still spørsmål om din leder? (jada, satt på spissen) Jeg ser forøvrig hva du prøver å formidle med setningen, men den bommer litt. Mennesker er stort sett ikke sauer som følger i flokk, så lenge de ikke blir tvunget med makt. En god leder bør kunne formidle et budskap som alle tror på. Hvis man må slenge rundt seg med setninger som "følg alltid din leder", så har ikke lederen oppnådd den nødvendige indre motivasjonen. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 En god leder er den personen som leder uten at noen legger merke til det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Irriterer meg når de bytter innpå nye spiller med 2 minutter igjen. La dem nå få 10 minutter. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 http://www.dagbladet.no/2014/09/01/sport/arne_scheie/fotball/35067903/ Helt hinsides all fornuft at Rosenborg sin kvartfinale i Champions League mot Juventus i 1997(eller bragden at dem kom dit) er nevnt i top 5. Det er tross alt den beste internasjonale prestasjonen Norge som fotballnasjon har oppnådd. Det er trist. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Quote fra rbkweb: "Jeg har trivdes veldig bra i Rosenborg og var ikke interessert i å hoppe på hva som helst, men jeg har alltid drømt om å spille for en middelshavsfarer i Tyrkia så denne muligheten ble det umulig å si nei til" Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 http://www.dagbladet.no/2014/09/01/sport/arne_scheie/fotball/35067903/ Helt hinsides all fornuft at Rosenborg sin kvartfinale i Champions League mot Juventus i 1997(eller bragden at dem kom dit) er nevnt i top 5. Det er tross alt den beste internasjonale prestasjonen Norge som fotballnasjon har oppnådd. Det er trist. Nå er det ikke kvaliteten som er vurdert, men mer hvor "stort" det har vært for Norge som nasjon. Det er trolig flere som husker stavbrekket enn CL. At Carlsen blir verdensmester er på nesten alle måter en større prestasjon enn å slå Brasil, men mange flere vil si øyeblikket mot Brasil var "større". Skulle man satt sammen en liste på grunnlag av kvalitet ville den ikke solgt like bra ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå