Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det/var det noen i det hele tatt?

Virker som det er de aller fleste... "Åå, vi spiller mer underholdende fotball nå" --- Ja, også slipper vi inn ti ganger mer enn før, vi er ute av Europa og parkert i ligaen. Takk skal du faen meg ha, "Bruttern"...

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Er det/var det noen i det hele tatt?

Virker som det er de aller fleste... "Åå, vi spiller mer underholdende fotball nå" --- Ja, også slipper vi inn ti ganger mer enn før, vi er ute av Europa og parkert i ligaen. Takk skal du faen meg ha, "Bruttern"...

For meg så virket det som de fleste ville ha Perry bort inkludert meg (betyr ikke at de ville ha trenerteamet som er i dag men alle må få en sjanse, Perry fikk sin(e))... selv om komboen som vi har i dag ikke fungerer veldig bra er jeg likevel ekstremt glad Perry er historie.

Neste sesong er det ny trener og blanke ark.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Tror ikke ny trener(e) er løsningen, noen må snart få bygge ett lag som kan levere over tid. Vi er ikke en klubb som kan forvente topp 3 plassering lengre.

En god trener er vel grunnlaget for å bygge ett lag som leverer over tid... ser ikke helt på det teamet nå som veldig bra. Kanskje er det på tide å se seg om over landegrensene...

Lenke til kommentar

Jeg er enig. Problemet er nok også litt at det har vært bygd ett prinsipp på at man skal tilbake til røttene og ett styre som legger seg bort i veldig mye av det trenerene skal og ikke skal gjøre, spillerkjøp, formasjon, filosofi med mer. Det spiller ingen rolle hvem som blir diktert. Jeg betvilte Perry kraftig, han viste seg ikke god i forrige periode han var i klubben, han viste seg ikke spesielt god nå heller. Ei heller har Bruttern gjort sålangt, ett trenerbytte til vil nok føre en ny person inn i klubben uten noe tilknytning, som skal dikteres til å spille mye av den tradisjonsrike fotballen vi såg tidligere.

Dersom det skal satses på at vi skal bli dominante i Norsk fotball igjen blir det fort vår undergang. Bare se på .. Leeds.

Lenke til kommentar

Jeg er enig. Problemet er nok også litt at det har vært bygd ett prinsipp på at man skal tilbake til røttene og ett styre som legger seg bort i veldig mye av det trenerene skal og ikke skal gjøre, spillerkjøp, formasjon, filosofi med mer. Det spiller ingen rolle hvem som blir diktert. Jeg betvilte Perry kraftig, han viste seg ikke god i forrige periode han var i klubben, han viste seg ikke spesielt god nå heller. Ei heller har Bruttern gjort sålangt, ett trenerbytte til vil nok føre en ny person inn i klubben uten noe tilknytning, som skal dikteres til å spille mye av den tradisjonsrike fotballen vi såg tidligere.

Dersom det skal satses på at vi skal bli dominante i Norsk fotball igjen blir det fort vår undergang. Bare se på .. Leeds.

Bare det å få en trener med streng treningsfilosofi er mye av jobben... det ryktes at vi løper mye mindre på trening enn andre lag både i Norge og utlandet.

Lenke til kommentar

Med 3 fiasko trenere på såpass kort periode er det påtide å begynne å se på om det er trenerene det er noe galt med. Jeg tror ikke en trener med en streng treningsfilosofi ønsker å jobbe i Rosenborg, selv med bakgrunnen klubben har leverer vi middelmådig på ett tidspunkt der Tippeligaen knapt nok har hatt ett lavere nivå. Når man ser lag som Odd og Strømsgodset i toppen kan man begynne å lure på hvordan Norsk fotball er om 10 år.

Lenke til kommentar

Ufortjent mye kritikk mot Bruttern, spesielt MartinF her oppe. Det virker som om folk tror man skal rett i gang med blendende angrepsfotball og stålkontroll bakover. Etter noen år med JJ og Perry er det ikke bare å gjøre si at sånn spiller man. Det har kommet en ukultur inn i klubben og vinnerviljen er borte hos mange spillere. Den kommer ikke tilbake på bare strakser. Ja, vi det er faktisk tegn på forbedring i spillet til RBK. Jeg er overrasket over at det kom så fort. Sesongen i år er uansett "historie". Hva som skjer videre er ikke det viktigste for meg. Det viktige er å få snudd den dårlige holdningen blant spillerne og få dem til å skjønne systemet mye bedre enn før. Det er allerede tydelig at Bruttern har klart mer på bare noen uker enn Perry klarte på halvannet år. At vi taper nå er ikke nødvendigvis Kåres feil, men noe som sitter igjen etter Perry. Husk at tiden da Høgmo tok over RBK etter Perry sleit også han med mange baklengsmål før ting satte seg mye bedre.

Lenke til kommentar

Til og med den beste trener på hele denne planeten hadde ikke klart å trent noen så udugelige trøndere som ikke klarer å sparke ballen i vannet selv om de var i en båt.

Trøndere tror de vet best selv, og er ikke lærevillige i det hele tatt, så å ha en trenger, virker ganske meningsløst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Til og med den beste trener på hele denne planeten hadde ikke klart å trent noen så udugelige trøndere som ikke klarer å sparke ballen i vannet selv om de var i en båt.

Trøndere tror de vet best selv, og er ikke lærevillige i det hele tatt, så å ha en trenger, virker ganske meningsløst.

Total noob, just STFU.

De nyhetene som har kommet opp de siste dagene er en skandale. Jönsson valgt foran NAE. Perry valgt foran Sollied. OMG.

Lenke til kommentar

Total noob, just STFU.

De nyhetene som har kommet opp de siste dagene er en skandale. Jönsson valgt foran NAE. Perry valgt foran Sollied. OMG.

Vel, jeg synes det er feil å skylde på treneren... Hvis ikke spillerene klarer å prestere så kan du ikke forvente noen ting som helst...

Lenke til kommentar

Vel, jeg synes det er feil å skylde på treneren... Hvis ikke spillerene klarer å prestere så kan du ikke forvente noen ting som helst...

Synes ikke det er feil i det hele tatt... prestasjonen til spillerne har mye med treneren å gjøre.

En trener kan selvsagt ikke gjøre undere men det er ingen tvil i mitt sinn om at RBK underpresterer selv med de spillerne som er der nå.

En trener som hadde fått 100% ut av denne stallen hadde sloss om gullet nå... vi er langt derifra!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...