Snurreleif Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hele Norges gapestokk, er helt vanvittig hvordan klubben har prestert å miste alt det Eggen opparbeidet i løpet av relativt kort tid, og det er ingen som skal komme og si at det kommer som et sjokk heller, når vi presterer å sparke trenere som vinner ligaen for oss, og kun har ansatt en eller to ordentlig gode trenere etter Eggen. Skulle fjernet hele styret med øyeblikkelig virkning, aldri vært så forbanna på RBK som det jeg er om dagen, skikkelig demotiverende. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Vi blir for øyeblikket pissa på av Sligo... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Det er fullt fortjent at de leder. Tror ikke jeg har sett RBK så dårlig på mange, MANGE år. Fullstendig lost utpå der. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Stream 12 for de som ikke vet det Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Såg bare bakhodet, til en fortvilet fyr på streamen og trodde vi bomma Men mål vart det! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Er det 2-1 eller 3-1? Jeg har bare fått med meg to Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 3, og vi angriper! Perry ville nok lagt seg bakpå på 2-1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Der skulle vel Sligo hatt straffe? Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 3, og vi angriper! Perry ville nok lagt seg bakpå på 2-1 Sikker? Har bare sett 2 selv... hvis vi har 3 så må vel de score 2 til for å ta RBK. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Vil tro dette er sant http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2015/matches/live/index.html?day=-5&session=2&match=2014777 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Sjokk at Bruttern blir genierklært etter en seier i Europa... Jeg ble overhodet ikke imponert, og førsteomgangen var om mulig et steg tilbake fra det vi har prestert det siste året. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Han har fått 2 dager. Vi har i alle fall fått fjernet Perry. Selv om ledelsen er det store problemet. Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Sjokk at Bruttern blir genierklært etter en seier i Europa... Jeg ble overhodet ikke imponert, og førsteomgangen var om mulig et steg tilbake fra det vi har prestert det siste året. Nja, det positive er at de ikke legger seg bakpå. Men de mangler spiller med goe ferdigheter bakover. Som gamboa eller annan Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Riktig, og derfor er det hel på trynet å gi han kred for det han har fått til. Typisk klein trøndersk mediedekning. Det ekleste i dag var uansett å se Erik Hoftun på benken... @Emils. Endret 24. juli 2014 av MartinF Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Sjokk at Bruttern blir genierklært etter en seier i Europa... Jeg ble overhodet ikke imponert, og førsteomgangen var om mulig et steg tilbake fra det vi har prestert det siste året. Selvsagt teit av media å skrive det sånn. Er nok bare den boosten som kommer med nye personer i klubben som jeg snakket om. Også litt smålig av deg å avskrive vår nye vikartrener med det samme. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jepp. Media (Adressa.no) er flinke til å skape håp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå