Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

På tide å ønske alle bartevennene en god kamp, og så klart en batalje som gutan ruler!

 

Har en følelse av at forrige kamp ble ødelagt av manglende bakkekontakt. Så finn linken tilbake til Valencia-kampen, og saken er trøndersodd, skylt ned med rikelige mengder Campari. :cool:

Lenke til kommentar
I dagens VG sier Rune Bratseth at årets Champions League har fortalt oss at vi ikke trener så mange forsterkninger. Han la også vekt på at han trodde Kvarme tok en sesong til.

 

Bratseth'n sier jævlig mye rart. Om ikke RBK trenger nye forsterkninger nå som Riseth stikker også så heter jeg Roar Kåre Lars Hans til fornavn..

Lenke til kommentar

Nå gjelder det. Har ikke trua, men håper jeg får den iløpet av første omgang. Alt som trengs er en kontring på starten. Scorer RBK et mål tidlig, kan de styre kampen. Legger RBK seg bakpå fra start, kommer vi garantert til å slippe inn mål. Frykter det sistnevte scenarioet er mest sannsynlig. Men blir det uavgjort/seier, blir det jo feiring i natt.. I'm off to the pub, så vi får de om det blir en tidlig eller sen kveld.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
I dagens VG sier Rune Bratseth at årets Champions League har fortalt oss at vi ikke trener så mange forsterkninger. Han la også vekt på at han trodde Kvarme tok en sesong til.

 

Bratseth'n sier jævlig mye rart. Om ikke RBK trenger nye forsterkninger nå som Riseth stikker også så heter jeg Roar Kåre Lars Hans til fornavn..

 

Hvis det er minnene om hva din mor helst skulle hatt av navnevalg-fantasi, så mener jeg du kanskje bare skulle gå ut i bakgården å sparke til den nærmeste ballen, og hvis fotan dine er litt korte, og du plagsomt ofte treffer dine egne nøtter i din søken, så anbefales ikke denne fremgangsmåten. Men så lenge du ikke må stusse mora di to ganger i året, og det utført med verktøy som andre dustemikler bruker i fjøset, burde du kanskje begynne å sette pris på en slags fremgang ...?

:)

Lenke til kommentar

Blir utrolig spennende i dag, er ikke tvil om at kontringene blir nøkkelen, tørre å komme med mye folk og at backene bidrar offensivt, men ikke minst nøyaktifhet i passningsspillet og ikke dårlig tversover passninger for da taper "vi".

 

Er litt pesimist, men det var jeg i de to kampene mot Valencia samt borte kampen mot Chelsea, mens jeg i hjemme oppgjøret mot Chelsea var optimistisk (0-4) Hehe, RBK har uansett lite å tape, de kommer til UEFA cupen uansett utfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...