JR Ewing Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Andre gang Perry har fått sparken fra rbk. Forhåpentligvis den siste. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det føles som det ikkje finnes trenere som klarer å få orden i Rosenborg omdagen. Jeg håper på Sollied, men jeg sitter med en følelse av at han muligens tar litt for lett på oppgaven. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Ser ut som den midlertidige løsningen er Kåre Ingebrigtsen... Herregud, nok en gang blir det resirkulering av tidligere ansatte. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Seriøst, NÅ? Hvorfor akkurat nå? Og hvorfor HAN? Liker ikke Perry selv, uansett liker jeg han mye bedre enn Hoftun. Dette blir som å kappe av foten pga en vorte. Jeg burde nesten skjønt at noe var i emning når jeg så intervjuet med EH i går kveld. Han svarte uforskammet bra for seg. Først ville jeg fjernet EH, og deretter funnet midlertidig SD. Perry ville sittet ut året hvertfall. Spent på styret og EH sin begrunnelse for dette valget, det var jo de selv som ansatte ham for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Pressekonferansen i kveld kommer til å bli dritklein med Bruttern tilbake og Hoftun smilende som en slesk pedo. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hoftun inn som assistent visstnok. FAEN ER DET SOM SKJER!??!?!?! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Så presterer de å ansette Hoftun som assistent. Skyt meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Perry regelrett slakter måten klubben drives på. Synd han ikke gjorde det mens han var trener. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Perry regelrett slakter måten klubben drives på. Synd han ikke gjorde det mens han var trener. Var vel litt av greia det, at han ikke hadde mandat til å gjøre slike ting kanskje. Ikke nok ansvar, ikke nok makt. Virker jo som han har lagt lokk på slike følelser (så kan man spørre seg hvorfor), og først nå kommer alt ut. Nesten fascinerende dette. Lenke til kommentar
HM. Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det viktigste er at disse to ikke blir en del av en permanent løsning. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Herregud. Norsk fotball er så til de grader på vei ned. Ligaen har faen meg blitt en skygge av seg selv, og de lavere ligaene er faen meg ende verre. Det er ingen lag som i det hele tatt makter å kjempe i Europa lenger, og spillerne har faen meg så dårlig holdninger og moral at det er til å bli kvalm av. NFF og Canal Digital skal ha stort skyld i produktet tippeligaen har tapt seg så voldsomt. TV2 og Davy har brukt år på å bygge opp noe som er totalt borte nå i dag. Rosenborg har faen meg blitt en fiasko uten like. Tidligere kapteinen har faen meg kjørt klubben han "elsker" i dass. Det er helt vanvittig at det kan ødelegges så til de grader som det har blitt gjort. Bare å innse at tippeligaen kommer til å dø ut om ikke lenge, og at flere klubber vil gå konkurs. Vanvittig.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Da er trenerteamet klart Ingebrigtsen Hoftun Hjelde Jamtfall Dorsin Yiikes, hvordan skal dette gå Lenke til kommentar
Snow_Cat Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Perry hadde ikke det fulle ansvaret for klubben, men blir likevel sparket. Norsk fotball er hodeløst organisert! En klubb MÅ ha en manager, og ikke Sportsdirektør/leder. Jeg vil referere til denne videoen med Wenger og Ferguson: Fra 1.25 sier han noe som passer bra til dette. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Trener teamet ser mer ut som ett oldboys bedriftslag for en breddebedrift. Men hvem vet, kan hende det overrasker Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg tror Hoftun er bedre i en trenerrolle enn som sportslig leder. Men tror ikke det blir mye bedre nå enn under Perry. Det kan dog gi spillerne et friskt pust. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Blir vel som vanlig. En liten boost i de første kampene for spillerne å vise seg frem, deretter samme gamle. Får tro dennne Ingebrigtsen har noen offensive tanker som blir satt ut i live da. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Rosenborg er langt ute å kjøre, noe som er veldig synd. En så stor klubb i Norge over lang tid bør klare å ha kontroll, ikke drive med sånt tull de har gjort denne sesongen. Fortsetter denne utviklingen i norsk fotball vil flere lag slite akkurat som Rosenborg nå. Vålerenga er vel neste... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Veldig spent på neste kamp nå, sjansen for at Molde øker poengavstanden til 12 er vel ikke liten. Men også spent på hva Ingebrigtsen finner på. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Tipper vi vinner kampen også blir Ingebrigsten genierklært. Samme gamle regla på Lerkendal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå