Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så barnslig med argumenter som det er. "Tenkt deg om, så har jeg rett" "Hadde du vært smartere så hadde du sett at jeg har rett". Få opp kvaliteten på argumentene, eller la det ligge.

Start - RBK 0-1 Søderlund!

Men å prøve å reflektere er ikke barnslig argument... svaret mitt var svar på det argumentet. Svar med samme mynt som de fleste kanskje forstod men kanskje ikke du.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Det er så barnslig med argumenter som det er. "Tenkt deg om, så har jeg rett" "Hadde du vært smartere så hadde du sett at jeg har rett". Få opp kvaliteten på argumentene, eller la det ligge.

Men å prøve å reflektere er ikke barnslig argument... svaret mitt var svar på det argumentet. Svar med samme mynt som de fleste kanskje forstod men kanskje ikke du.

Ok, jeg er fornøyd med at du ikke nekter for at det er barnslig. Lar resten av innlegget ditt ligge.

Lenke til kommentar

Du vet ikke om jeg liker fyren eller ikke, men likevel er det ditt beste argument... du er faen ikke mye reflektert

Lenke til kommentar

Hvis jeg ser en båt under vann uten at det har regnet de siste ukene tenker jeg at det må være ett hull i den... nei, jeg vet ikke men antar.

Når noen tar parti med en fyr som har oppført seg som en idiot, ja du skjønner kanskje hva jeg vil frem til... jeg vet selvsagt ikke men antar med god grunn!

PS! Vær glad for at jeg tar den konklusjonen, du vil ikke like alternativet!

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Jeg blir bare ås satans irritert når folk konkluderer med at "ja, fyren må være komplett idiot" når de ikke engang vet hva som ligger bak hendelsen. DU er vel ikke ansatt i ledelsen i RBK, eller?

Et personlig tips til deg: det er alltid to sider av en sak. punktum

Ok, tror jeg avslutter her for min del... ser (eller antar) det er like før du sprekker av sinne. Når det er sagt har vel ikke du konkludert noe mindre enn det jeg har gjort, bare andre veien og på mye tynnere grunnlag.

PS! Hærlig med seier... bare synd Molde ikke avgir poeng. Tror nok uansett Molde får en downperiode før sesongen er over.

DU er vel ikke ansatt i ledelsen i RBK, eller?

Han er trolig ikke idiot, så nei.

Tror det er et av kravene for å være ansatt der, at man er totalt idiot :)

Er vel ikke ett krav men en stor fordel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...