Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

In b4 Perry-kritikk btw. I dag gjorde han alt riktig i andre omg. Det var spillerne som ikke leverte i dag. Han la om til 4-4-2, han slang på en ekstra spiller offensivt når Molde gikk over til èn spiss, etc.

 

Har aldri sett oss gjøre så ekstremt mye personlige feil som i dag. Dette var bøtte!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

In b4 Perry-kritikk btw. I dag gjorde han alt riktig i andre omg. Det var spillerne som ikke leverte i dag. Han la om til 4-4-2, han slang på en ekstra spiller offensivt når Molde gikk over til èn spiss, etc.

 

Har aldri sett oss gjøre så ekstremt mye personlige feil som i dag. Dette var bøtte!

Mikkelsen og Riski burde fortsatt. Begge gjorde en bedre jobb en mange av de som fortsatt var på banen.

Angrepsspillet vårt er ingenting å skryte av, men vi taper likevel på grunn av personlige feil og det kan ikke Perry lastes for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg noe helt for jævlig til å se Mix i VM. Se om han har lyst til å vinne der da. For her vil han ikke vinne, og ser ut til at han tror han er så jævlig mye bedre enn alle andre. Skuffende at en spiller som spiller for USAs landslag, som har troen på å gjøre en god figur i et verdensmesterskap, spiller så dårlig i Tippeligaen.

 

Var generelt alt for lite vilje igår, så få(ehm, ingen) spillere som det lyste glød fra. Gamst var det beste eksemplet samme med Mix.

 

Mener ikke i det hele tatt at Mix var så mye dårligere enn et par av de andre, men han er en jeg forventer mye mer fra!

 

 

 

EDIT: Min frustrasjon ble for stor, skriveleif

Endret av Myra-
Lenke til kommentar

Spillerne hører ikke på han nevneverdig mer. Har rett og slett ikke trua på han.

Hvordan vet dere om spillerne hører på ham? Jeg skulle gladelig hørt på ham selv om jeg ikke hadde hatt trua om jeg hadde fått 2 millioner i året for det.

 

Det er dette "tilbake til røttene"-tullet som må bort først. Dette har jeg ikke hatt trua på siden de par-tre første kampene jeg så etter at de begynte med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...