1245112654122755325882462 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det har jeg egentlig bra tro på, for håpe han får mer fokus på å skape like mye overskrifter på banen fremover. I positiv forstand. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Noen som har (sett) videoen av Bille? Ifølge media så viser den at Bille ikke har gjort så veldig mye mer enn litt fylletull, men at politiet har overreagert. Jeg skulle gjerne hatt alle fakta på bordet, men om saken er korrekt fremstilt så skulle det bare mangle at Bille får bli. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg hadde troen på at Bille skulle bli mer fandenivoldsk allerede ved sesongstart (på banen that it is), men synes ikke han har levert 100%. Håper han viser hva han er god for nå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Legendarisk intervju med Nils Arne på TV2 Sportskanalen nå. Haha, fliring! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Går ikke så bra på Fannrem, gjør det vel? RBK leder bare med ett mål over et lag langt pokker i vold nede i divisjonene. Får håpe at Nils Arne vinner, eller i alle fall at det blir uavgjort. Så har Orkla noe å leve på. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Da har RBK bekreftet at Nicki Bille får bli i klubben. Totalt alkoholforbud mens han er i klubben. Vil få flere oppgaver utenfor banen igjennom klubben. Fortsetter med sinnemestringskurset han begynte på i fjor høst. 3 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 For noen år tilbake (2-3) så tok RBK en "løpende" corner. Husker hverken spiller eller lag, men situasjonen husker jeg. Noen som husker spiller kamp eller har klipp av situasjonen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Husker ikke hvilken kamp de gjorde det når det fungerte, men de gjorde det mot Legia i kvalikken til EL, men da blåste dommeren feilaktig av... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Var en som fungerte husker jeg, rimlig sikker på at det var en tippeligakamp. Husker du hvem som sparket ut? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Fant ut at det var mot Aalesund den fungerte. Daniel Fredheim Holm touchet ballen, Borek Dockal scorte. 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Fant ut at det var mot Aalesund den fungerte. Daniel Fredheim Holm touchet ballen, Borek Dockal scorte. Shit, godt jobba. Takk! Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Ble nedstemt av de to Brannsupporterne jeg har med på Lerkendal i dag, så vi må stå med Brann-fansen ... Tar med et Brann- og et Rbk-skjerf, men spørsmålet er vel hvor trygg jeg burde føle meg? Blir vanskelig å ikke juble når Rbk scorer. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 What... har vært borte de siste timene, vi vinner 5-2 og ser ikke en eneste kommentar her inne. Fikk ikke sett kampen... hvordan spilte "vi"? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Lurer på det samme. Var i bilen og hørte det ble 2-2. Kom tilbake i bilen "Rosenborg leder 5-2 og blablabla ble hentet av treneren på banen blbala" -- Blir greit med fotballkveld etterpå! Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Lurer på det samme. Var i bilen og hørte det ble 2-2. Kom tilbake i bilen "Rosenborg leder 5-2 og blablabla ble hentet av treneren på banen blbala" -- Blir greit med fotballkveld etterpå! Hehe, fotballkveld blir alltid best med RBK seier... Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Vi spilte strålende! (Bortsett fra den defensive glippen på 0-1 og som nesten ble kopiert på 2-2, men Mike gjorde opp for den siste da han limte ballen i krysset) Meget fornøyd med samtlige spillere på banen. Spesielt Riski som skaffer oss to klare straffer har imponert i flere kamper på rad. Det ser ut til å ha vært en god investering. Endret 28. april 2014 av nicho_meg Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Både Riski og Gamsten har overrasket meg positivt. Hadde ikke forventet såpass mye av noen av dem. For øvrig er jeg ganske fornøgd med fotballsøndagen i går. For en Leeds supporter at Liverpool blir pisset på er alltid gøy. For å ikke nevne at når min bror både er Brann og Liverpool supporter gjør det ekstra gøy at han benyttet anledningen til å ikke ta telefonen. Endret 28. april 2014 av Priim Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Sesongstarten for laget har vært litt opp og ned, men Gamsten. Fy faaaen for en spiller. IN YOUR FACE til alle som spurte hva vi skulle med en avdanka landslagsspiller som spiller i Tyrkia. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Inkludert i halvparten av målene våre så langt, bang for the buck! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Dette blir tap. Fy faen så rævva vi er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå