Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kommer med kun babbel om stats, ser ikke noe utenom det.

Babbel om stats er da ihvertfall noe, og i tilfeller mer enn det mange på fotballforumet kommer med når det kommer til kritikk av enkeltspillere.

Foruten "hukommelse" og uavhengige meninger om fotballforståelse så har man ikke mye annet å lene seg på når det kommer til det å diskutere fotballspillere.

Lenke til kommentar

Om jeg tørr spørre, hva gjør Mikkelsen som bare dere ser?

Jeg slenger spørsmålet tilbake til deg. Hva er det han ikke gjør, som bare du ser? Rampage gir deg svaret på ditt spørsmål:

[...] det er en gjenganger at Mikkelsen starter bra løp, setter bra pasninger og generelt er med på å skape rom gjennom bevegelsene sine som ikke reflekteres i statestikken, men som fører til at andre kommer til.

Lenke til kommentar

Jeg slenger spørsmålet tilbake til deg. Hva er det han ikke gjør, som bare du ser? Rampage gir deg svaret på ditt spørsmål:

Som jeg allerede svarte, og hadde dette vært tilfellet ville ikke også dette resultert i noe?

Mikkelsen mister ballen, slår mye feil, spiller ofte tilbake, skaper få sjangser selv og har få målgivende.

Hvorfor ikke satse på Helland?

Lenke til kommentar

bth_genius-meme.png

Dersom det ikke slo inn hos deg så var det ironi.

Sånn ellers så er det ikke noe poeng i å diskutere med dere, dere har bestemt dere for at Mikkelsen er god, og ignorerer prestasjonene hannes fullstendig, uansett hvordan han spiller.

Dere har også ett saklighetsnivå og en tøff overnett-faktor som minner meg skremmende mye om barn.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Nei, jeg bare refererer til hva du sier her.

Da må du gjerne forklare meg litt om hvordan du har ved hjelp av deduktiv logikk frontet dette? For da er det en fatal mangel på logikk ute og går, noe jeg mistenker at dere gjør mest fordi at dere syns det er gøy å være usaklige, litt i mangel på alternativ til å faktisk vise til at Mikkelsen er god, for det .. klarer dere virkelig ikke.

Endret av Priim
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...