Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går var han dårlig, men han har vært meget god i de siste kampene.

Dette føler jeg blir sagt etter hver kamp.

Mikkelsen har et høyt toppnivå, men jeg mener ikke han får utrettet noe særlig og han har spilt hele sesongen uten å utmerke seg noe spesielt, nå har vi Helland som sikkert kan gjøre det like bra.

Mikkelsen har i Tippeligaen 23 kamper fra start, blitt byttet inn 3 ganger og det har resultert i 4 assist og 2 mål.

Helland har 2 fra start, byttet inn 5 ganger og har 2 mål.

Henholdsvis 1770 minutter mot 305.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Jeg har da ALDRI sagt det? Men Mikkelsen får så latterlig mye ufortjent tyn kontra andre spillere.

Kritikken er bedre begrunnet enn forsvaret.

Hvem andre føler du har spilt mer og utrettet mindre? Jeg anser Mikkelsen som det svakeste leddet vi har. Det er en ærlig sak.

Jeg er også spent på hvor jeg har brukt ordet 'bøtte'

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Det er fordi du har fått for deg at Mikkelsen er en frelser, uansett. Det er feil.

Ser du hvor langt vi kommer?

Se tallene jeg presenterte, dem taler ganske mye for seg selv.

Se på pasninga fra Mikkelsen til Jensen i første omgang igår og forstå at tall sier ingenting.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Enkelthendelse gjør opp for en hel sesong. Du har forstått fotball.

Det er ikke en enkelthendelse, det er en gjenganger at Mikkelsen starter bra løp, setter bra pasninger og generelt er med på å skape rom gjennom bevegelsene sine som ikke reflekteres i statestikken, men som fører til at andre kommer til. Det betyr ikke at han ikke gjør mye dårlig også, men når du trekker fram statistikk som bevis på at Mikkelsen er dårlig, så sier det litt om hvor lite DU forstår fotball.

Hadde Jensen satt den til Bille og ikke midt mellom spillere så hadde vi nok vunnet igår, takket være en krempasning fra Mikkelsen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke en enkelthendelse, det er en gjenganger at Mikkelsen starter bra løp, setter bra pasninger og generelt er med på å skape rom gjennom bevegelsene sine som ikke reflekteres i statestikken, men som fører til at andre kommer til. Det betyr ikke at han ikke gjør mye dårlig også, men når du trekker fram statistikk som bevis på at Mikkelsen er dårlig, så sier det litt om hvor lite DU forstår fotball.

Hadde Jensen satt den til Bille og ikke midt mellom spillere så hadde vi nok vunnet igår, takket være en krempasning fra Mikkelsen.

Mikkelsen gjør bra ting også, men jeg syns på tross av dette at han ikke leverer på ett høyt nok nivå til å få såpass mye tillit han får, han skaper lite for andre og produserer ikke allverden selv.

Han mister ballen mye, treffer sjeldent på innlegg, jeg mener Helland hadde gjort en bedre jobb. Med tanke på at Mikkelsen er 27 år og da burde nærme seg den tiden i karrieren der han er på sitt beste, så hjelper det ikke å være midt på treet. Han har som sagt spilt 1770 minutt i tippeligaen, hadde han gjort det såpass bra som mange her mener, hadde dette gjenspeilt seg i mer enn hendelser i kamper, jeg har sett di aller fleste kampene denne sesongen, jeg har stort sett latt meg skuffe, selv om han av og til glimter til og viser at han har ett potensial, så syns ikke jeg han får nok utav rollen sin til å fortjene en plass på laget.

At dere mener det er bra nok viser heller hvor mye dere forventer av han, jeg hadde forventet mer.

Av di tre danskene mener jeg at Jensen er den beste. At en av di 3 faller litt igjennom er en ærlig sak, jeg sier ikke at han kan bli bedre, men per dagsdato er han ikke god nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...