Rampage Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det Bille gjorde var selvfølgelig galt, ingen sier noe annent. Men vi (i vertfall jeg) syns Media peser han mye for det, folk gjør feil. Verden går videre, Bille har sagt unnskyld, han går på ett eller anna jallakurs, Han kan tross alt ikke forandre fortiden. Han er en offentlig person, en stor stjerne på rosenborg og et forbilde for en hel skokk med småunger både i Trøndelag og i resten av Norge, er bare rett og rimelig at media pusher på for at han skal unnskylde seg og vise at dette var galt og at det fører til straff og ikke bagatellisere det. 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Snu på flisa, hadde RBK fått løse dette internt hadde det ikke blitt mange små skuffede barn, for med mindre dem er ute i Trondheim i 2-3 tia på natta hadde dem aldri fått høre det. George Best var en av mine store fotball helter, samme var Maradonna, Ikke akkurat di snilleste guttene i verden når dem ikke hadde ballen i mellom beina. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Altså. Media er på alt av rykter, spesielt på byen. Har hørt mange drøye personer om journalister som kontakter folk som har en uskyldig liten tweet om en kjendis de har sett på byen. Dette hadde kommet frem uansett. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Snu på flisa, hadde RBK fått løse dette internt hadde det ikke blitt mange små skuffede barn, for med mindre dem er ute i Trondheim i 2-3 tia på natta hadde dem aldri fått høre det. George Best var en av mine store fotball helter, samme var Maradonna, Ikke akkurat di snilleste guttene i verden når dem ikke hadde ballen i mellom beina. Vel, rykter går og det er nok sånn at en sak som dette har allmenn interesse når det er en så stor profil involvert i en slik sak. Da må de også pushe på for å utøve justis i forhold til profilene og omdømmet de har. Å dysse det ned er ikke spesiellt lurt å gjøre. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Vel, rykter går og det er nok sånn at en sak som dette har allmenn interesse når det er en så stor profil involvert i en slik sak. Da må de også pushe på for å utøve justis i forhold til profilene og omdømmet de har. Å dysse det ned er ikke spesiellt lurt å gjøre. Dem kan behandle dem som vanlige mennesker, dem fortjener å kunne gjøre feil. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Blir så frustrert av dette Rosenborg-laget... ARGHH! Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Enig, burde lede med 2 - 0 allerede.... vi leder serien men vi er faan med ikke bortskjemt med komfortable seirer!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Og der ga vi fra oss initiativet, møkkakveld for fotball.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Gir opp... Godsetgull 2013. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Rosenborg gir jo kun bort poeng på hjemmebane. Sykt irriterende. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Drite rosenborg lag, ødelegger helt oddsen min her. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Tragisk å ikke ta 3 poeng mot dette taperlaget med pingler som legger seg ned etter å ha headet en ball. Mikkelsen … Det kan faktisk diskuteres på høyt nivå om laget ikke hadde klart seg bedre med en mann mindre, i stedet for å ha 11 med Mikkelsen. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Tragisk å ikke ta 3 poeng mot dette taperlaget med pingler som legger seg ned etter å ha headet en ball. Mikkelsen … Det kan faktisk diskuteres på høyt nivå om laget ikke hadde klart seg bedre med en mann mindre, i stedet for å ha 11 med Mikkelsen. En spesiell situasjon du tenker på? Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Burde ikke være vanskelig å tenke seg fram til hvilken situasjon jeg sikter til. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Burde ikke være vanskelig å tenke seg fram til hvilken situasjon jeg sikter til. Da må vi ha sett forskjellig kamp tror jeg. Eneste situasjonen jeg kan tenke meg til er situasjonen hvor Hovda gikk ned for telling etter å ha fått et frispark i planeten, men du kan jo prøve å få et skudd midt i planeten uten å reagere på det? 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Da tenker vi på samme situasjon. Jeg vet godt hvordan det er å få en fotball i hodet, man legger seg bare ikke ned. Endret 6. oktober 2013 av theHerd Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Da tenker vi på samme situasjon. Jeg vet godt hvordan det er å få en fotball i hodet, man legger seg bare ikke ned. Så ALLE situasjoner er like altså? 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Alle situasjoner er ikke like, men å legge seg ned etter en ball i bakhodet skal være no-go. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Da tenker vi på samme situasjon. Jeg vet godt hvordan det er å få en fotball i hodet, man legger seg bare ikke ned. Skal sies at han ikke lå lenge nede på bakken da. Man kan ikke alltid redde seg på overtid, selv om det ofte skjer med RBK. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Tragisk å ikke ta 3 poeng mot dette taperlaget med pingler som legger seg ned etter å ha headet en ball. Du header med bakhodet? Spesielt. Nå er det vel uansett når man får en ball i bakhodet man legger seg ned, ikke når man får den i panna.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå