Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Det Bille gjorde var selvfølgelig galt, ingen sier noe annent. Men vi (i vertfall jeg) syns Media peser han mye for det, folk gjør feil. Verden går videre, Bille har sagt unnskyld, han går på ett eller anna jallakurs, Han kan tross alt ikke forandre fortiden.

Han er en offentlig person, en stor stjerne på rosenborg og et forbilde for en hel skokk med småunger både i Trøndelag og i resten av Norge, er bare rett og rimelig at media pusher på for at han skal unnskylde seg og vise at dette var galt og at det fører til straff og ikke bagatellisere det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snu på flisa, hadde RBK fått løse dette internt hadde det ikke blitt mange små skuffede barn, for med mindre dem er ute i Trondheim i 2-3 tia på natta hadde dem aldri fått høre det.

George Best var en av mine store fotball helter, samme var Maradonna, Ikke akkurat di snilleste guttene i verden når dem ikke hadde ballen i mellom beina.

Vel, rykter går og det er nok sånn at en sak som dette har allmenn interesse når det er en så stor profil involvert i en slik sak. Da må de også pushe på for å utøve justis i forhold til profilene og omdømmet de har. Å dysse det ned er ikke spesiellt lurt å gjøre.

Lenke til kommentar

Vel, rykter går og det er nok sånn at en sak som dette har allmenn interesse når det er en så stor profil involvert i en slik sak. Da må de også pushe på for å utøve justis i forhold til profilene og omdømmet de har. Å dysse det ned er ikke spesiellt lurt å gjøre.

Dem kan behandle dem som vanlige mennesker, dem fortjener å kunne gjøre feil.

Lenke til kommentar

Burde ikke være vanskelig å tenke seg fram til hvilken situasjon jeg sikter til.

Da må vi ha sett forskjellig kamp tror jeg.

Eneste situasjonen jeg kan tenke meg til er situasjonen hvor Hovda gikk ned for telling etter å ha fått et frispark i planeten, men du kan jo prøve å få et skudd midt i planeten uten å reagere på det?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tragisk å ikke ta 3 poeng mot dette taperlaget med pingler som legger seg ned etter å ha headet en ball.

Du header med bakhodet? Spesielt.

Nå er det vel uansett når man får en ball i bakhodet man legger seg ned, ikke når man får den i panna....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...