Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FY FAEN! HVIS Æ FINN DEN DOMMERN SÅ SKAL HAN FAEN MÆ FÅ SPRING TIL VERDENS ENDE. fy faen den andre sitvasjonen e bare trist!

Hadde ikke brydd mæ hvis han hadde dømt på den første situasjonen, så når han e så fette inkompetent å døm på den andre situasjonen, FY FAEN HVIS DETTE KOSTA OSS SERIE GULLET

Lenke til kommentar

FY FAEN! HVIS Æ FINN DEN DOMMERN SÅ SKAL HAN FAEN MÆ FÅ SPRING TIL VERDENS ENDE. fy faen den andre sitvasjonen e bare trist!

Hadde ikke brydd mæ hvis han hadde dømt på den første situasjonen, så når han e så fette inkompetent å døm på den andre situasjonen, FY FAEN HVIS DETTE KOSTA OSS SERIE GULLET

Det verste er at selv om han hadde truffet hånden, en hånd som er foran brystkassa så hadde de fleste dommere like vel ikke dømt straffe på grunn av det korte holdet.

Kanskje er det på tide å få en entydig regel på hands i og utenfor straffeområdet slik at alle dommere ikke kan dømme etter skjønn.

Lenke til kommentar

Det at vi leder Tippeligaen er et bevis på at nivået på norsk fotball ikke er særlig høyt for tiden.

For all del, vi spiller bra til tider. Men herrejesus så dårlige vi er iblant. Ser ikke ut som spillerne har lyst på gull. Å se RBK spille for tiden er faktisk ikke så frustrerende lenger, for jeg har ikke all verdens forventninger, dessverre...

Morsomt med TIL i Europa da, bare synd de er i faresonen for å rykke ned fra Tippeligaen.

Lenke til kommentar

Bare jeg som syns Billie får ufortjent mye pes i fra media om dagen? Han leverer jo varene på fotball banen, og oppføreselen hannes er ikke mye værre enn det mange andre tidligere 'helter' har hatt, det er bare at fokusen på hva fotballspillere gjør på fritiden er mer dekket.

Tenk om media hadde vært like mye etter Mini og Iversen som også var glade i å ta seg en fest..

Bille er viktig for oss, han har unnskyldt sinn oppførsel og har sagt det skal bli bedring i den, det er jo naturlig og bli tilgitt, ingen grunn til å benke han for det han har gjort, verden går videre..

Lenke til kommentar

Jeg gir litt blanke hva som skjedde på byen der. Tror veldig mye er hauset en god del opp. Det som skjedde har nok ikke vært provosert som mange hevder.

I tillegg er virkelig ikke Iversen den som burde slakte Bille i media.

Det meste her i verden har jo som regel en ganske rimelig forklaring, at det svartner for folk det skjer av og til så er ganske enig, jeg bryr meg ikke så mye om hva dem gjør på fritiden. Det er jo en jobb, er mann en idiot i helgene for oss vanlige dødlige så blir man sjeldent bedt om å være hjemme fra jobb på Mandag som straff.

Iversen hadde jo sine sprell på byen han også, så det blir litt.. feil om han skal dømme Bille

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...