Raste Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fy flate, ler ennå av han Traore! HAHAHA Enten så skulle han breake, eller så gjorde han noe helt annet som han ikke kunne Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ekstremt effektive Chelsea, trøster meg med at uten alle pengene ville nok ikke Chelsea vært i CL i det hele tatt. Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 lite og trøste seg med da ja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror dessverre ikke RBK tar poeng idag, Chelsea kommer ikke til å undervurdere RBK denne gangen... :/ Tror ikke RBK går til 8-dels. Jeg får nok rett i alt jeg sa. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva traore og diverse andre midtbanespillere gjør i denne kampen her synes jeg man skal sette et STORT spmtegn ved.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Plankekjøring. Direkte pinlig av RBK, innsatsmessig. Nå er det bare å begrense tapet som gjeder. Kunne liksegodt vært 6-0 til pause... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg tror NightKeeper sin mening blir sann. Tipper Shalke vinner mot RBK. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror dessverre ikke RBK tar poeng idag, Chelsea kommer ikke til å undervurdere RBK denne gangen... :/ Tror ikke RBK går til 8-dels. Jeg får nok rett i alt jeg sa. Synd med kveldens tap RBK. Spørs om dette blir slutten for videre avansement, noe som kanskje er like greit i og med at de ALDRI kunnet komme til kvart-n likevel... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Uff, alt av problemer vi har hatt tidligere i sesongen gjentar seg. Elendig forsvarsspill, ikke noen skikkelig plan i angrepsspillet. Forøvrig rødt kort til Valencia så Schalke vil nok være foran oss på tabellen etter denne kampen. Vi tar nok 3.plassen. Endret 28. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror dessverre ikke RBK tar poeng idag, Chelsea kommer ikke til å undervurdere RBK denne gangen... :/ Tror ikke RBK går til 8-dels. Jeg får nok rett i alt jeg sa. Synd med kveldens tap RBK. Spørs om dette blir slutten for videre avansement, noe som kanskje er like greit i og med at de ALDRI kunnet komme til kvart-n likevel... SO? Fordi de aldri kunne kommet til kvarten noe som bare er sutring nå som de gjør det dårlig så er det allikevel kjempe gøy med en mulighet, selv mener jeg 3 plassen er et neturlig mål, fin matching med en motstander på høyde med FCK eller noe i den duren Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 3. plass er realistisk og ikke noe som RBK kan være misfornøyd med. Kanskje de kan hevde seg brukbart i UEFA-cupen til neste år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 med 8-dels finale blir jeg henrykt med UEFA-spill blir jeg fornøyd vil påstå at rbk kan lett klare uavgjort mot schalke på bortebane. Valencia er mye bedre en Schalke,og vi slo dem,,,twice Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ekstremt effektive Chelsea, trøster meg med at uten alle pengene ville nok ikke Chelsea vært i CL i det hele tatt. Ikke Rosenborg heller Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hehe, sant, tenkte mest på penge sekken til russern jed da, uten noen penger ville de jo ikke vært klubber i det hele tatt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skjedde med Skjelbreid da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Han sprang jo ut midt i kampen...så ut som han spydde? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vet ikke, men så ut som det var noe spying på gang...? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hehe, sant, tenkte mest på penge sekken til russern jed da, uten noen penger ville de jo ikke vært klubber i det hele tatt Jeg skjønte det Og RBK har gjort det bra i forhold til økonomien i klubbene de kjemper mot, dog det kan bli stygt i kveld. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er det bare meg eller prøver Kone å "trikse" og gjøre alt fint for at klubber skal få øynene opp for ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå