MartinF Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ja, for all del skal han få vise litt følelser, men det er jo fansen han straffer, ikke klubben. Det syns jeg er verre. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Det gav Dockal-viber, håper ikke det gjentar seg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 FOR ET MÅL DA!!! Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Aww. Var i konfirmasjon og gikk glipp av kampen. Fikk ikke sett Mikkelsens mål før nå, men dette lover jo enda bedre fremover. Ryktet vil ha det til at Q-park forsøkte å skrive ut parkeringsbot til Bille under 2-1 målet. Endret 1. september 2013 av nicho_meg Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Får håpe Viking lager skikkelig problem for Godset i kveld og at Godset dermed ikke klarer å få med seg full pott på Viking Stadion, tror det er alle tiders sjanse for poengtap for Godset!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Vil også si meg meget fornøyd med situasjonen der det er RBK som har spilt først, vunnet og som legger press på Godset som nå har en veldig vanskelig kamp. Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hærlig, da leder Viking med litt over 15 min igjen! Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hærlig, da leder Viking med litt over 15 min igjen! Og nå er de en mann mer også! Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Da spørs det om ikke SIF må klare seg med en 3. plass i år. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 VIKTIIIG! Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Og nå er de en mann mer også! Og Stefan er ute neste kamp, dessverre litt for strengt!! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Sånne kort er veeldig kjedelig å få på slutten! Men jeg klager ikke Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Og Stefan er ute neste kamp, dessverre litt for strengt!! Hvorfor? Såg ikke reprisen, men Olsen er fremdeles god nok til at han ville løpt fra resten og fått 1-1 mot keeperen. Da er det jo rødt kort for hindring av opplagt målsjanse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Olsen alene med keeper er ikke opplagt målsjanse... 2 Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Hvorfor? Såg ikke reprisen, men Olsen er fremdeles god nok til at han ville løpt fra resten og fått 1-1 mot keeperen. Da er det jo rødt kort for hindring av opplagt målsjanse. Fordi Olsen felte Johansen like mye som Johansen felte Olsen. Mener etter å ha sett reprisen at Olsen faktisk hadde mest skyld, han mister balansen før han får fysisk kontakt med Johansen... er mulig å se på en situasjon med nøytrale briller selv om vi heier med RBK. Endret 1. september 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fordi Olsen felte Johansen like mye som Johansen felte Olsen. Mener etter å ha sett reprisen at Olsen faktisk hadde mest skyld, han mister balansen før han får fysisk kontakt med Johansen... er mulig å se på en situasjon med nøytrale briller selv om vi heier med RBK. Ja, hørte kommentatoren antyde noe slikt, men siden jeg aldri såg reprisen så måtte jeg spørre. Dommeren gjør riktignok en god vurdering etter å ha blåst frispark: Bare rødt kort som er rett. At det aldri skulle vært frispark tror jeg du kan ha rett i. Husker når jeg var på besøk hos noen kamerater (som holder med Brann) for å se seriefinalen mellom Brann og Rbk for noen år siden. En av jentene skjønte ikke hvorfor jeg var enig med resten av gjengen i en situasjon Brann skulle hatt frispark. Jeg holdt jo med Rbk. Dog skal jeg innrømme at jeg ikke er alltid like flink å være nøytral. Spesielt når det kommer til hands, men det er jo like mye hands-regelen sin feil... Den trenger en revisjon. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Strandberg fikk to gule gjorde han ikke? Hvor mange idiotiske gule kort ser man ikke iløpet av en sesong? Men et rødt kort og en karantene vil ikke avgjøre en sesong. Da kan vi nok heller sende en bukett blomster til Robbie Williams som herpa matta i Stavanger. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Tror han fikk direkte rødt ja. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Strandberg fikk to gule gjorde han ikke? Hvor mange idiotiske gule kort ser man ikke iløpet av en sesong? Men et rødt kort og en karantene vil ikke avgjøre en sesong. Da kan vi nok heller sende en bukett blomster til Robbie Williams som herpa matta i Stavanger. Kommer vel an på omstendighetene men i dette tilfellet... trolig ikke nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå