Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Får leke "ekspert" etter kampen: (Ingen nekter dere å være uenig.)

Örlund (Burde tatt den andre.)
Gamboa (God (som vanlig).)

Reginiussen (Flott mål. Solid.)

Strandberg (Lager unødvendig straffe, men ellers ok)

Skjelvik (God Tippeligadebut)
Jensen (Igjen; bunnsolid)

Selnæs (ok)

Berntsen (Bra)
Mikkelsen (Gode tendenser, skaffer hjørnesparket som gav oss 1-0. Har fremdeles en del å gå på.)

Søderlund (Solid og god, men kunne fått hjelp av dommeren mot all holdingen)

Chibuike (Gode tendenser, men ingen fare for at Q/Euro-park gir han parkeringsbot i denne kampen)
Mix (ok, hadde ikke mange minutter på banen.)

Svensson (100% stå-på-vilje. Kunne kanskje fått flere minutter på banen.)

Helland (Matchvinner.)

Å vinne kamper med ,til tider, elendig fotball er jo en fordel, men jeg skulle gjerne sett bedre spill større deler av kampen. Mot Aalesund er det best å heve nivået mange hakk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg lei av at folk sier at en seier på en dårlig dag er et kvalitetstegn. Jeg skjønner poenget, men det begynner å bli mange dårlige dager nå. En stor seier er et kvalitetstegn, ikke en knapp seier. Godset ligger milevis foran på bare målforskjell. Om det skal fortsette å være så jevnt så sliter vi hvis poengsummene blir like.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av at folk sier at en seier på en dårlig dag er et kvalitetstegn. Jeg skjønner poenget, men det begynner å bli mange dårlige dager nå. En stor seier er et kvalitetstegn, ikke en knapp seier. Godset ligger milevis foran på bare målforskjell. Om det skal fortsette å være så jevnt så sliter vi hvis poengsummene blir like.

Bedre å ha jevne kamper med knapp seier enn storseiere med ett tap innimellom!! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da er det bare å lene seg tilbake å vente på Viking gjøre jobben.
Og når jeg sier lene seg tilbake så mener jeg være übernærvøs foran United og Tottenhamkampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...