Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Mikkelsen er like nyttig som rosa salami ute på banen. Hvordan går det an å spille 70 minutter uten å gjøre noe nyttig? Sola skapte flere målsjanser enn Mikkelsen i dag! Søderlund kan sette seg i samme skammekrok han og. Hver gang det kom et innlegg sto han 5 meter unna. STILLESTÅENDE!

Så du chippen gjennom til Svensson, så du løpet i bakrom som svensson sendte for langt? Så du bevegelsen og tåa han fikk på ballen som gikk rett utenfor? Han gjorde mye direkte dårlig, men det er måte på svartmaling og fantasihat.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er der jeg føler at problemet ligger med han....

Når han først gjør en bra ting, er det veldig bra. Men generelt spiller han veldig dårlig.

Jeg har sittet å ventet på at han skal være på sitt toppnivå i mer enn 5 min tilsammen i løpet av en match, men tror jeg har gitt opp :)

Lenke til kommentar

Mikkelsen har eit greit toppnivå. Problemet er at han kun viser det 5% av tida. Det nivået han holder til vanleg er desverre ikkje bra nok til å spele på RBK. Håper Helland får nokon kampar til å vise seg fram frå start, på bekostning av mikkelsen.

Kor bra fungera Midtsjø på kanten i ein 4-3-3?

Lenke til kommentar

Bille-chill! Godt å sende hjem Norges desidert hesligste supportere uten en dritt i sekken.

For øvrig enig med Nordlie ang. Mix som griner over en liten smell i foten 3 min. før slutt.

Personlig så synes jeg det blir dumt å ha en mening om en noe som ingen vet hva er utenom han selv... å spille med smerte tror jeg ikke er det største problemet for noen hvis de var alt men man kan jo risikere å blir ute en halv sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...