Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pissa på av Godset i Drammen, men tar med oss ett poeng hjem likevel. Storflor med rundens mål, fantastisk scoring. Perry mener vi hadde gode bytter. Jeg sier som DJ_Dark på Twitter; Vi hadde heller feil laguttak. Chibuike fikk til mer på ett minutt, enn Mikkelsen fikk til i løpet av de første 60 minuttene.

Men; Vi tar fire poeng mot Godset i år. Det skal vi si oss sånn noen lunde fornøyd med, tror jeg.

Lenke til kommentar

Holdt på å ramle av barkrakken når Berntsen kom innpå før Chibuike. Berntsen hadde et greit innhopp men Chibuike skulle i det minste ha vært innpå etter pause. At RBK ble pissa på er å ta i. Godset hadde det beste spillet men man må score mål for å pisse på andre lag. Pissa på i motvind kanskje.

Lenke til kommentar

Huff, åpet på seier men etter jeg trodde Godset tok ledelsen like før slutt pustet jeg lettet ut når vi dro i land en uavgjort...

Spiller Godset slik fremover blir de vanskelig å slå.... får håpe de driter seg ut på noen bortekamper!! :p

Lenke til kommentar

At Godset driter seg ut på bortebane er like sikkert som at RBK driter seg ut hjemme. Det som var veldig tydelig i går var det øyeblikket spillerne fikk beskjed om å trygge resultatet, litt etter 80 minutter. Det er en tendens vi har sett i det siste. Slik jeg ser det spiller RBK enda mer konservativt i slutten av kampene enn de gjorde under Hamren. Målforskjell kan bli viktig i slutten av sesongen, og da kan ikke laget slutte å presse med et kvarter igjen på klokka.

Lenke til kommentar

Mikkelsen er like nyttig som rosa salami ute på banen. Hvordan går det an å spille 70 minutter uten å gjøre noe nyttig? Sola skapte flere målsjanser enn Mikkelsen i dag! Søderlund kan sette seg i samme skammekrok han og. Hver gang det kom et innlegg sto han 5 meter unna. STILLESTÅENDE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...