Lukas Arnaz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva med denne? http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=...amp;part=sports Hmm.. interessant. Virker virkelig det der? Tør ikke bli entusiastisk, da blir nedturen enda større hehe. Men tusen takk for linken, skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Satse en 1000 lapp? Endret 28. november 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Satse en 1000 lapp? Har satt en 100 lapp elns på det. Dog fikk jeg ikke like god odds, men det var 1. plass eller runner-up ^^ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 foreslå noe jeg skal gjøre hvis rosenborg vinner i kveld. krype til lerkendal elns, er ca 4 kilometer fra der jeg bor. filmes såklart og legges på youtube Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 foreslå noe jeg skal gjøre hvis rosenborg vinner i kveld. krype til lerkendal elns, er ca 4 kilometer fra der jeg bor. filmes såklart og legges på youtube Vært borti supportere som skal spraye setet sitt på stadion svart og hvitt og samtidig gå med rbk-skjorte i ei uke. Men dette er jo supportere av andre lag. Vet ikke hva du er? Jeg skal bare tømme downtown for borg på flaske jeg ^^ Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) hvis Rbk vinner ksal jeg satse 500 på at rbk kommer til semifinalen. odsen er på 36 edit: Trond Henriksen er på sin side opptatt av å understreke at overgangen fra 4-3-3 til 4-4-2 med en diamant på midten ikke er noe brudd på RBK-filosofien. en som har forstått det...endelig Endret 28. november 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Diamant har fungert hærlig for oss. Og det er slik det skal være ^^ Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja det tror jeg også! Nils Arne Eggen har tatt pennen fatt og oppsummert RBK-året sett fra sidelinja. Knut Tørum får strykkarakter. jaja Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Som noen andre har nevnt. NAE er spøkelse som går igjen på brakka. Alle blir sammenlignet med helt og ingen holder standarden hans. Han er i en klasse for seg selv og forblir uansett ikonet og sjefen sjøl. There is hope in a hanging snore. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva med denne? http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=...amp;part=sports Hmm.. interessant. Virker virkelig det der? Tør ikke bli entusiastisk, da blir nedturen enda større hehe. Men tusen takk for linken, skal sjekkes ut! Goaltube er en annen side som funker. Stort sett det samme som den andre linken ser det ut til. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Som noen andre har nevnt. NAE er spøkelse som går igjen på brakka. Alle blir sammenlignet med helt og ingen holder standarden hans. Han er i en klasse for seg selv og forblir uansett ikonet og sjefen sjøl. There is hope in a hanging snore. det jeg tenker er at hvis han har tid til å sitte å se på kampene/treningene, hvorfdor kan han ikke begynne som assisten eller hovedtrener igjen. nesten det enseste han gjør er jo å slenge dritt til andre, hvorfor ikke hvise hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror dessverre ikke RBK tar poeng idag, Chelsea kommer ikke til å undervurdere RBK denne gangen... :/ Tror ikke RBK går til 8-dels. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 man må være opptimistis, og hvis riseth tar drogba i 14 min...er det en mulighet...Spillerne selv sier de er prepared Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Snakkes etter kampen da folk Skal bort til en kompis og se etterpå Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Lykke til alle trøndere og alle fotballinteresserte nordmenn forøvrig. La dette bli en minneverdig kveld! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Dårlig start ... Håper ikke dette fortsetter. Goscinny Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Takk for i kveld.. Tror jeg slår over på Valencia kampen. FAEN! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Haha, hva faen gjorde Traore på frisparket? Hahah, fikk jævla god latter nå. Så ut som han stupte kråke :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men faen til afrikanske takter på Traore da, Flip Flapper i et frispark! en bakfull Per ciljan spilller bedre enn samtlige akkurat nå. dette er vel forventet, det var gøy med tanken så lenge det varte. Chelsea er jo ikke overaskende MYE bedre enn rosneborg. MEN Schalke kan vi slå,det er jeg sikker på! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 pokker.... bare trist. argh! Herre............ ja hva pokker gjorde han på det frisparket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå