JokerN_ Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det blir bra for klubben. Da er det bare å klatre opp på 1. plass Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Forresten direkte latterlig at de nekter folk vann i pausen på ØØ om du ikke er medlem i Kjernen. 'Spar meg, bli medlem! 3 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Beste kampen i år dette. De første 30 min av begge omganger var RBK sin. Så fikk Godset typ 10min, men RBK hadde 70 min av matchen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Spar meg, bli medlem! Om han er medlem eller ikke burde være irrelevant. Det er fuckings VANN for faen. Chris er blant de som kauker mest. Selvfølgelig skal han få vann i pausen. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Mike Jensen imponerer meg bare mer og mer! Ikke nok med at han skårer mål, men han dekker så mye rom, og kommer på veldig mange gode og smarte offensive løp! Viss jeg skulle tippet, så tror jeg han var den som løpte desidert mest i gårsdagens match! Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Mike Jensen imponerer meg bare mer og mer! Ikke nok med at han skårer mål, men han dekker så mye rom, og kommer på veldig mange gode og smarte offensive løp! Viss jeg skulle tippet, så tror jeg han var den som løpte desidert mest i gårsdagens match! Skulle gjerne sett en løpsstatistikk på både han og Jonas Svensson. Med så mange som ble tatt av krampe var det tydeligvis mange som måtte løpe mer enn det de var trent for. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Beste kampen i år dette. De første 30 min av begge omganger var RBK sin. Så fikk Godset typ 10min, men RBK hadde 70 min av matchen. Drunk Bagh is drunk. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHroar får sparken pågrunn av økonomisk risiko. Men vi lar Erik Hoftun kjøpe spillere? JAJA. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Vet ikke helt hva jeg skal si og mene ang. Mr. Koteng.... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg vet lite om jobben Stjernen har gjort, men det virker litt rart. Men det handler vell litt om verdisyn kanskje Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Håper Koteng brenner inne snart. Makan til arrogant type og større rasshøl skal man lete lenge etter. Skulle nesten tro han var bergenser. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Annerkjenner det du skriver, men peker du mot noe spesifikt? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 http://www.adressa.no/100Sport/fotball/eliteserien/article379117.snd I rest my case. Koteng er et forbanna rasshøl. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hele det opplegget der virker veldig uprofesjonelt. Koteng hadde et tydelig markeringsbehov men han hadde også styret bak seg. Til kontrast for tidligere stunder så var handlingen bestemt og umiddelbar. Styret hadde åpenbart ikke troen på at Stjernen hadde det som skulle til. Forståelig nok blåser han sin frustrasjon ut til pressen. Men så kommer han selv ut et par dager senere og klager over bråket han selv har laget og setter strek. Nå som Koteng har gått ut med tall og ansatt ny daglig leder har de press på seg og ordne opp i økonomien. Det trenger ikke å være så negativt. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 - Vi ønsket han allerede i januar, men da hadde ledelsen i Haugesund fått cola i kalkulatoren, sier RBK-treneren, før han deler de viktigste grunnene bak Søderlund-kjøpet. Syns det var bra sagt av Perry. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Tror nulla hadde hengt seg opp ja. Synd at han blir skadet såpass tidlig, men som Perry sier så får han tid til å finne ut av ting før han må ut i aksjon. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hvorfor får Koteng piss nå? Han (og styret) har gjort en ting som sørger for at Rosenborg skal finnes i fremtiden også. Stjernen ble ansatt på trass av Svendsen og er en av de siste av gutteklubben grei (sammen med Alstad, som har en svada-stilling). Helt kurant at han forsvinner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Han får piss for måten det skjedde på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå