Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Børser er bullshit.

Meget mulig, men mikkelsen gjør det ikke bra generelt.

Børsene teller ikke kilometer tilbakelagt og spillere som har blitt dratt av for å lage plass til andre spillere. Mikkelsen er fortsatt en spiller som drilles inn så han har fortsatt lov til å spille dårlige kamper. Vi vet han er kjapp og har innleggsfot, så vi kan gi han litt tid.

'Du kanj spring så mye du bare orke men de hjelp itj når du ikke får me dæ ballinj'

Som jeg skrev i TL-tråden, Søderlund er en spiller jeg tidligere har uttalt at jeg ikke ville ha i klubben (mener det var en diskusjon her inne om det tidligere), nå skjer det altså, samtidig som vi mister vår viktigste spiller offensivt og en herlig arbeidsmaskin.

Huff.

Det er ganske trist ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, nå har vi han enten vi vil det eller ikke. De på Brakka skal ha skryt for å ha jobbet raskt med å ha hentet en erstatter. Vi er på vei inn i ett utrolig tett kampprogram og jeg ser for meg det budet på Tarik kom for ikke så lenge siden. Så de handlet kjapt og endte opp med en norsk landslagsspiller. Vi kunne ha endt opp med fettern til Boti Goa og.

Lenke til kommentar

Jeg var vel en av de få som var på kamp i dag så kan komme med en kjapp analyse. Var ganske triste greier generelt sett. Et lyspunkt var Mike Jensen. Hadde sin beste kamp jeg har sett han i. Fine pasninger, masse jobbing bakover og en lekker scoring. Den andre fikk han mer eller mindre servert. Ellers så var angrepsspillet som vi så det før ferien. Kontringene er nøkkelen for spillet men spillerne er trege med å komme etter. Fikk også se Brede Moe som høyreback. Utvilsomt et bedre alternativ enn Høiland men han trenger mer innkjøring. Selnæs hadde en elendig kamp. Mix bidrar heller ikke noe særlig når han først kommer inn. Svennson gjør seg fortjent til startplass med masse jobbing.

Tror vi må venne oss på flere slike kamper i et fullstappet kampprogram. Så lenge det bikker vår vei så er jeg fornøyd. Men det må mye mer til hvis det skal bli tre poeng mot Godset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...