1245112654122755325882462 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Børser er bullshit. Meget mulig, men mikkelsen gjør det ikke bra generelt. Børsene teller ikke kilometer tilbakelagt og spillere som har blitt dratt av for å lage plass til andre spillere. Mikkelsen er fortsatt en spiller som drilles inn så han har fortsatt lov til å spille dårlige kamper. Vi vet han er kjapp og har innleggsfot, så vi kan gi han litt tid. 'Du kanj spring så mye du bare orke men de hjelp itj når du ikke får me dæ ballinj' Som jeg skrev i TL-tråden, Søderlund er en spiller jeg tidligere har uttalt at jeg ikke ville ha i klubben (mener det var en diskusjon her inne om det tidligere), nå skjer det altså, samtidig som vi mister vår viktigste spiller offensivt og en herlig arbeidsmaskin. Huff. Det er ganske trist ja. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Vel, nå har vi han enten vi vil det eller ikke. De på Brakka skal ha skryt for å ha jobbet raskt med å ha hentet en erstatter. Vi er på vei inn i ett utrolig tett kampprogram og jeg ser for meg det budet på Tarik kom for ikke så lenge siden. Så de handlet kjapt og endte opp med en norsk landslagsspiller. Vi kunne ha endt opp med fettern til Boti Goa og. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg var vel en av de få som var på kamp i dag så kan komme med en kjapp analyse. Var ganske triste greier generelt sett. Et lyspunkt var Mike Jensen. Hadde sin beste kamp jeg har sett han i. Fine pasninger, masse jobbing bakover og en lekker scoring. Den andre fikk han mer eller mindre servert. Ellers så var angrepsspillet som vi så det før ferien. Kontringene er nøkkelen for spillet men spillerne er trege med å komme etter. Fikk også se Brede Moe som høyreback. Utvilsomt et bedre alternativ enn Høiland men han trenger mer innkjøring. Selnæs hadde en elendig kamp. Mix bidrar heller ikke noe særlig når han først kommer inn. Svennson gjør seg fortjent til startplass med masse jobbing. Tror vi må venne oss på flere slike kamper i et fullstappet kampprogram. Så lenge det bikker vår vei så er jeg fornøyd. Men det må mye mer til hvis det skal bli tre poeng mot Godset. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Dagens dårligste var Brede Moe på backen. Det er kanskje noe av det dårligste jeg noen sinne har sett av en spiller i klubben. Nær 1 på børsen. Katastrofe. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Bare noen tusen billetter igjen til kamp i kveld. Det går mot stor stemning og tifo på øvre Adidas. I kveld tror jeg det blir digg å være trønder. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 I dag skal jeg på kamp og! Første gang for sesongen, litt flaut å si men! 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Bedre sent enn aldri, jeg må alltid se dem på tv :/ Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Er i trondheim for anledningen, så skal ned selv :-) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Fisse-Mike er i form! Tre mål på siste to matchene. Håper dette fortsetter! EDIT: Burde forsåvidt vært tre eller fire mål for oss de første 45, men det kommer seg i andre! Endret 22. juni 2013 av MartinF Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Meget bra tendenser i store deler av omgangen! Men bare ett mål?! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Forresten direkte latterlig at de nekter folk vann i pausen på ØØ om du ikke er medlem i Kjernen. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Gøy å vær på stadion idag, spennende kamp og syns vi spilte greit, fikk litt dårlige plasser neb pytt pytt, 3 poeng :-) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Skal faen ikke være mulig å sløse så mange innlegg og sjanser. Gjenvinning og forsvar fungerte bra men de gutta på topp har hatt bedre dager. Heldigvis virket det ikke som at Godset var spesielt interessert i poeng i dag. Dette var en veldig viktig seier. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Tok RBK-fotballen hjem igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå