Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God stemning på Ullevaal i dag. Kjernen lager alltid liv og klanen er bare, offisielt, den kjedeligste supportergruppen vi må ha i Norge. De synger, men sånn helt seriøst, hvor 1993 er det ikke å synge "Alle de som hater bønder reiser seg nå" eller "Rosenborg er rævva", og selvfølgelig, sist men ikke minst "Steffen er på pub". Man sier at supporterne gjenspeiles utifra hvordan spillerne opptrer, og når man ser hvor tafatte Vålerenga spillerne er så er det ikke vanskelig å skjønne at klanen taper seg så utrolig som den gjør.

Kudos til Vålerenga med å klare å selge hele 13k billetter til en stadion som tar ca 20k (nå som de bygger ut Bendit svingen. Forresten gud vet hvor lang tid Vålerenga og NFF kommer til å utsette det så man kan skylde på noe når man ikke klarer å være i nærheten av fullsatt Ullevaal). Det i tillegg at RBK kommer på besøk og studenter, honnør og barn betaler 100 kr og voksne 200/300 kr så er det mildt sagt så fitte dårlig at Vålerenga burde enkelt og greit begynne å spille på Bislett så man klarer å lage liv.

For å gi mitt syn på spillerne til RBK i dag så er jeg svært svært skuffet over Dockal og holdningene han har på banen. Jeg forstår Perry 100% i hvorfor han har spilt så lite. Det å klare å slå så mye feilpasninger og gjøre så lite ut av ballen er bare utrolig. I tillegg så står innsatsen hans til stryk, rett og slett. Målgivende hans er fin, men det gjør på ingen måte innsatsens hans godkjent. Synes også vi generelt gjør en dårlig kamp, men Bille og Mix skal også ha delvis skryt for å i det hele tatt jobbe etter baller.

Forresten, hva er poenget med de 50 meters ballene opp mot Bille når han ikke får hjelp før det har gått ti sekunder?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...