Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort og godt det Dark sier.

Siden Cmore har rettighetene har de førstevalget av hovedkamp hver runde, disse sendes 18:00 på Cmore sin utvalgte kanal.

TV2 får velge sin hovedkamp etter at Cmore har valgt sin.

Denne sender TV2 klokken 19:00 på sin hovedkanal.

Lenke til kommentar

Kort og godt det Dark sier.

Siden Cmore har rettighetene har de førstevalget av hovedkamp hver runde, disse sendes 18:00 på Cmore sin utvalgte kanal.

TV2 får velge sin hovedkamp etter at Cmore har valgt sin.

Denne sender TV2 klokken 19:00 på sin hovedkanal.

Tviler jeg litt på, tipper C-more allerede har valgt kamper før avtalen ble signert å de kan nok ikke velge rett før hver runde.

Det ville gjort den siste kampen omtrent totalt verdiløs, da kunne de like gjerne betalt for hele sulamitten.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har de valgt kampene for lenge siden, men det stemmer som Butthurt sier, Cmore har førstevalget, TV2 har andrevalget. Cmore har også de andre kampene i hovedrunden.

At C-more hadde førstevalget fra start av tviler jeg ikke på, dessverre for C-more ble nok ikke alle kampene like attraktive som de trodde fra begynnelsen av med tanke på Molde er i bunnstriden :)

Lenke til kommentar

På tide at RBK lærer seg å spille mot etablert forsvar. At Molde legger seg bakpå er ikke god nok unnskyldning når man har nesten to omganger med en mann mer. Laget kommer inn på banen fokusert på kontringer og vet ikke hva de skal gjøre når de plutselig har fordelen. Her må det drilles inn et samspill.

Husker ikke sist det var en sånn stemning på Lerkendal. Synd den ble preget av drittspill fra hjemmelaget i andre. Tifoen var bare helt rå.

Lenke til kommentar

Drittkamp. Faen heller.

EDIT: Nicki Bille: "Hvis dommeren ikke havde fløjtet frispark, så havde jeg efter få sekunders rationelt tænkning selv sagt det. Punktum."

Eh, nei det hadde du aldri gjort.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Drittkamp. Faen heller.

EDIT: Nicki Bille: "Hvis dommeren ikke havde fløjtet frispark, så havde jeg efter få sekunders rationelt tænkning selv sagt det. Punktum."

Eh, nei det hadde du aldri gjort.

Kan være. Bille slår meg som en fyr med litt dårlig impulskontroll og ikke en kynisk juksemaker.

Likevel er det jo sjelden fotballspillere innrømmer juks...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...