DJ_Dark Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Merkelig at Tromsø-Brann er hovedkampen.... RBK - Molde er hovedkampen på CMore, som er de som har rettighetene. TV2 har andrevalget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Ah, trodde TV2 fortsatt hadde hovedkampene kl 19.00 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Det er andrevalget som sagt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kort og godt det Dark sier. Siden Cmore har rettighetene har de førstevalget av hovedkamp hver runde, disse sendes 18:00 på Cmore sin utvalgte kanal. TV2 får velge sin hovedkamp etter at Cmore har valgt sin. Denne sender TV2 klokken 19:00 på sin hovedkanal. Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kort og godt det Dark sier. Siden Cmore har rettighetene har de førstevalget av hovedkamp hver runde, disse sendes 18:00 på Cmore sin utvalgte kanal. TV2 får velge sin hovedkamp etter at Cmore har valgt sin. Denne sender TV2 klokken 19:00 på sin hovedkanal. Tviler jeg litt på, tipper C-more allerede har valgt kamper før avtalen ble signert å de kan nok ikke velge rett før hver runde. Det ville gjort den siste kampen omtrent totalt verdiløs, da kunne de like gjerne betalt for hele sulamitten. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Selvfølgelig har de valgt kampene for lenge siden, men det stemmer som Butthurt sier, Cmore har førstevalget, TV2 har andrevalget. Cmore har også de andre kampene i hovedrunden. Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Selvfølgelig har de valgt kampene for lenge siden, men det stemmer som Butthurt sier, Cmore har førstevalget, TV2 har andrevalget. Cmore har også de andre kampene i hovedrunden. At C-more hadde førstevalget fra start av tviler jeg ikke på, dessverre for C-more ble nok ikke alle kampene like attraktive som de trodde fra begynnelsen av med tanke på Molde er i bunnstriden Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Soleklart rødt! Bra dommeren ikkje er gniten med kortene sine. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 For noe forpult dritt, er det slik vi skal spille på bunnivået? En så begredelig forestilling mot 10 mann i 70 minutter bør dette være grunnlag for å kreve tilbake billettpengene. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 På tide at RBK lærer seg å spille mot etablert forsvar. At Molde legger seg bakpå er ikke god nok unnskyldning når man har nesten to omganger med en mann mer. Laget kommer inn på banen fokusert på kontringer og vet ikke hva de skal gjøre når de plutselig har fordelen. Her må det drilles inn et samspill. Husker ikke sist det var en sånn stemning på Lerkendal. Synd den ble preget av drittspill fra hjemmelaget i andre. Tifoen var bare helt rå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Er én mer på banen i 70 minutter. Bruker 70 minutter på å slå lange baller. Idioti. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Drittkamp. Faen heller. EDIT: Nicki Bille: "Hvis dommeren ikke havde fløjtet frispark, så havde jeg efter få sekunders rationelt tænkning selv sagt det. Punktum." Eh, nei det hadde du aldri gjort. Endret 20. mai 2013 av MartinF Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Drittkamp. Faen heller. EDIT: Nicki Bille: "Hvis dommeren ikke havde fløjtet frispark, så havde jeg efter få sekunders rationelt tænkning selv sagt det. Punktum." Eh, nei det hadde du aldri gjort. Kan være. Bille slår meg som en fyr med litt dårlig impulskontroll og ikke en kynisk juksemaker. Likevel er det jo sjelden fotballspillere innrømmer juks... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det er alt for enkelt å si det i ettertid. Hadde det vært et ’ubetydelig’ mål mot en annen motstander, kanskje, men ikke på 1-0 mot Molde når vi må ha mål og de har parkert bussen. Det har jeg null tro på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Vi misser store sjanser i 1. omgang som er utrolig elendig. Diskerud og Bille burde ha scoret et hver. Utrolig tannløst offensivt i går også. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Noen som vet av muligheter for å se kampen i dag (for de som ikke har CMORE)? Send meg gjerne en PM Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Mener C-more har gratis visning i dag for alle... hvis jeg ikke husker feil da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Cmore har gratis visning for alle bortsett fra Canal Digital, ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Om du registrerer deg kan du se på nett uten å betale. Gjelder for alle. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Det er korrekt; http://www.csports.no/cmore/?treeId=160907 Bare velg kamp i menyen. Sendingen til M***e-kampen har begynt og fungerer uten noen form for registrering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå