Armageddon Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Skal ikke være nødvendig å bruke albuer når du er halvmeteren høyere enn den du går i duell med. Jeg husker at det ble fokus på sånt i fjor og de virket ivrige på å slå ned på det. Men nå er fokuset på seertall og hvor ræva ligaen er. Godt å se Perry bli like forbannet som meg. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 http://www.rbk.no/news/article/zvbkxt2r65bb11kzzsvswg3r6/title/stoltenberg-besokte-brakka - Nei, det er jeg ikke. Men jeg har stor respekt for det Rosenborg har oppnådd. Jeg heier på landslaget, jeg, sa Stoltenberg til de fremmøtte. Det er vel det mest politisk korrekte jeg har hørt noen gang, tror jeg. 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Haha, ny type valgflesk? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Åpenbart. Perry har jo og meldt seg inn i AP nå. Itj la dæ lur, si æ bare! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Fotball og politikk har lite å gjøre med hverandre, slik som også Perry sa før besøket. Velger å tro at det er statsministeren og ikke AP-lederen som kom på besøk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Uakseptabelt av Nicki å snakke på seg rødt kort. Det er sånn Prica-idioti som jeg trodde vi var ferdig med. Helvete! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Skulle vært straffe, faen meg det dummeste jeg har sett på lenge. Keeper mister ball og bare griper tak i Bille. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Så da er det greit av Nicki Bille som allerede har gult kort, å snakke på seg et gult til? Svaret er NEI. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Utvist pga munnbruk faktisk, herre min hatt. Er det tilbake til gamle takter allerede? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Så da er det greit av Nicki Bille som allerede har gult kort, å snakke på seg et gult til? Svaret er NEI. Hvor sa jeg det? Lær deg å lese. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Nei dette her går ikke an, de må skjønne at vi setter penger på Rosenborg mot Ulf for det skal være bankers. Og så taper de hjemme mot et sånt lag..? Burde være fysisk umulig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Utvist pga munnbruk faktisk, herre min hatt. Er det tilbake til gamle takter allerede? Virker litt sånn. Prica-takter og drittkamper mot Start, FKH og Sandnes. Dette er tragisk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Taper vi neste kamp har jo den fantastiske serieåpningen vært fullstendig fånyttes.. Trist.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Ingen lønn før vi ser noen innsats. Mike Jensen. Bra kis. Én av to som takker Kjernen etter kampen og står igjen til de andre er gått i garderoben. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Får være (mager) trøst at Molde i det minste fortsetter å tape. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Vi har ikke mer enn to gode kamper så langt. Resten har vært av laber kvalitet. Håper vi får se bedring snart... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Skulle tro det var 16. mai i dag. På vei hjem fra stadion hørte jeg en som ga Dockal skryt for innsatsen. Hadde lyst å rive han i kragen og rope i fjeset hans. Den eneste som gjorte en bra innsats var Lund Hansen. Synd at resten av laget ikke fulgte opp og laget mål. Avsluttes med at Bille river istykker drakta. Tror vi er heldige med at det ikke var dommeren som fikk seg en i trynet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Lurer om jeg skal ta turen til Byåsen 2. mai for å se om Molde ryker. Skulle likt å sett Byåsen vinne, sjøl om det e feilsia. 3 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ey ka faen keez, sir du at Stavset-gjengen bor på feilsia elleh? Pass dæ før du ryk på dæ et par ørtæva no keez! 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Et ord t så hoppe æ på 8'a me bailltræ. Æ kjenne folk på Sørsia! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå