Imsvale Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Her kommer jeg for å se morsom fotball etter storseire i det siste, og så er det nitrist det jeg ser. Rotefotball til tusen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Forferdelig hjemmekamp, elendig. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Dette var ikke mye å feire for, gitt.... Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Dette var ikke bra saker. Hadde virkelig sett på Start hjemme som en av de sikreste 3-poengerne denne sesongen. "Bra" at laget får en "kalddusj" såpass tidlig, for den hadde kommet uansett. Nå ser de at de ikke kan ta 3 poeng på hvilken som helst dag, til og med ikke hjemme mot Start. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Altså.. jeg er ikke noen Rosenborg fan og ser ikke på resultatet, men de må jo få lov å spille fotball, det blir vanskelig uten. Jeg mener Start spillerne gikk jo bare rundt og satt krossfot på dem og var i bena på dem hele tiden. Burde blitt slått mer ned på. Dårlig dommer. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Sier som Mini: "This is horribelt". Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Dette var ikke bra saker. Hadde virkelig sett på Start hjemme som en av de sikreste 3-poengerne denne sesongen. Seriøst? Vi sliter alltid mot Start på Lerkendal. Hadde tro på tre poeng, men var overhodet ikke sikker. Start best i dag, mye slurv og dårlig spill. Håpløst å bytte inn Berntsen forøvrig. Tre tabber på ti min eller noe? Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Seriøst? Ja. Bryr meg ikke nevneverdig om historiens kamper mot Start, det er så lenge siden de var her oppe at det burde ikke innvirke på noen måte. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ble forbanna på Tarik i går. Fikk en tidlig scoring og gikk og labbet rundt resten av kampen. Kan kunne ha utgjort forskjellen, men var aldri med helt frem på angrepene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Labbet rundt? Hadde to store målsjanser etter 1-0-scoringen, burde punktert kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 At Tarik ble BB i går irriterte meg som faen. Langt fra den beste. ToreReg mer fortjent der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Newsflash: Den som scorer mål/flest mål på Lerkendal blir alltis stemt frem til BB av fjortisene. Den betyr ingenting i mine øyne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 True dat. Var som forventet. Likevel irriterende. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hva faen er det Molde holder på med? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Solskjær har vel planer om å kunne vinne Adecco også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10109327 Perry er fantastisk! Dette er vel tredje gangen at han tar tak i spillere som ikke oppfører seg. Vi står sammen som et lag og enkeltspillere får ikke gå rundt å sutre når de ikke får viljen sin hele tiden. Herlig! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Skulle akkurat til å kommentere dette her selv.. Bra at han tar tak. Unødvendig av Chibuike. Slike ting er det værste jeg vet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå