Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke meg i mot hvis det er for å gi Dockal en lekse, også vanskelig å vite for oss hva Perry tenker.

Spørs om han tror og håper at en Mikkelsen i form gir oss to kjappe angrepsfarlige vinger, hvilket er et meget bra våpen å ha.

Og uansett er det sunt å ha konkurranse i samtlige posisjoner.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Han var benket sist og. Da kom han inn å scorte og ga Perry ’en lekse’. Dockal skal spille, ikke fryse ihjel på en benk. For min del kan vi godt ta ut Svensson og legge Tarik i mellomrommet mellom midtbanen og Bille. Dra Mikkelsen over på venstre og Dockal på høyre.

Lenke til kommentar

Han var benket sist og. Da kom han inn å scorte og ga Perry ’en lekse’. Dockal skal spille, ikke fryse ihjel på en benk. For min del kan vi godt ta ut Svensson og legge Tarik i mellomrommet mellom midtbanen og Bille. Dra Mikkelsen over på venstre og Dockal på høyre.

Jeg tenkte mer på reaksjonen som helt klart ikke falt i god jord til Perry, er nok allerede en stillingskrig i gang mellom de to, og da støtter jeg heller treneren med innstillingen: Ingen er større enn laget.

Målet til Dockal var vel heller ikke utslagsgivende.

At Svensson får starte er jeg enig med deg er litt merkelig, men jeg regner med at innstillingen og innsatsen redder han der med tanke på at han er en ballvinner.

Igjen, vi kan bare spekulere i hvorfor Dockal ikke starter, men blir spennende å se om Dockal kommer inn og skårer, med tanke på "feiringen".

Er også enig med Perry i at man skal feire med laget selv om man blir benket, er en lite gjennomtenkt måte å markere sitt ståsted på, og ihvertfall når man leder med 3 mål, da blir markeringen bare en forsuring, og ikke et slagkraftig budskap.

Lenke til kommentar

Noen som sa Svensson ikke burde startet?!

Utrolig nok kommer alle målene etter grove feil i Sogndalsforsvaret+keeper. Men likevel bra jobbet på første målet av Tarik.

Hele laget er mer våkne enn Sogndal. Og Gamboa ser ut til å ha mye energi på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...