Armageddon Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Mannen kunne hatt en kuk i panna så lenge han scorer mål. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Sorry, men jeg setter ned foten om det kommer en spiss ut av spiller-tunnelen med kuk i panna. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det sies at Brede Moe blir klar i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Og Mix signerer trolig ny kontrakt snart. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Brede Moe kommer godt med i Strandbergs fravær. Muligheten til å velge mellom tre stoppere har vist seg gull verdt før. Mix ett år til på Lerkendal hadde vært deilig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Sorry, men jeg setter ned foten om det kommer en spiss ut av spiller-tunnelen med kuk i panna. Se på det positive, ingen kommer til å gå i hodeduell med han. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Da har han jo to hoder å stille opp med, så da er det liten vits å i det hele tatt prøve. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg tenkte på det som en tatovering, men jeg liker retningen hvor dette går. 3 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Da har han jo to hoder å stille opp med, så da er det liten vits å i det hele tatt prøve. I tillegg et tredje om det skulle bli krise. Men vet ikke om det siste hodet er noe lurt å gå i krigen med. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 I tillegg et tredje om det skulle bli krise. Men vet ikke om det siste hodet er noe lurt å gå i krigen med. Ikke glem at to av dem har teleskop-funksjon. Han kan lett tjene noen centimetre i en duell der. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Spørs om hva slags type lem det er i henhold til regelverket. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Dersom han filmer så blir det en fallem. Han er vel farlig i luftrommet da han sikkert har et bra "hodestøt". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Han er sikkert flink til å komme på løp inn i bakrommet, samt at han jo ryktes å være en veldig smart spiller. Jævel til å finne åpne rom mao. Endret 9. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Han er vel også kjent for å gå hardt inn i situasjonene? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3546241.ece Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Han har ikke signert enda, som mange skriver, men det er veldig trolig han gjør det snart. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Virker jo som en type perri ønska seg det. 4-3-3-ving. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Om vi begynner å kjøpe danske landslagspillere blir jeg fornøyd. Dette kan bli bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Dersom dette kjøpet går i orden og at Mix signerer, så begynner laget å se veldig bra ut. Det eneste jeg virkelig savner er en skikkelig DM som kan sveipe foran forsvaret. Jeg tror verken at Mix hører hjemme der eller at Sælnes er moden for oppgaven. Det hadde også vært fint om klubben hadde begynt å se på langtidsløsninger for venstrebacken. Dorsin holder nok et år eller tre til, men det er aldri dumt å hente inn talentfulle unggutter som kan skoleres inn i RBK-systemet. Lunna Gamboa - Strandberg - Reginiussen - Dorsin Ny Dockal - Mix Mikkelsen - Bille - Tarik Benk: Örlund, Sælnes, DFH, Chibbe, Svensson, Moe Ser ikke så verst ut på papiret. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Stefan Johansen har vel hatt den rollen i godset til tider, LarsP? Midtbanegeneral, altså, noe nærmere Skammels enn Annan. Syns det begynner å se temmelig bra ut dersom han finner veien til Lerkendal. En spiller jeg gjerne ser i svart og kvitt. Endret 11. januar 2013 av JR Ewing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå