Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det er en god førsteellever. Problemet er bredden bakover i rekkene. Slik jeg ser det trenger vi enten en ving og/eller en sterk midtbanespiller. Dockal kan dras ned på midten om vi henter en ving, men jeg liker han bedre der oppe. I tillegg vil jeg ha Vilsvik, men det tviler jeg på at vi får.

Lenke til kommentar

Herregud så flaut, er det fortsatt folk som synes det er "kult" med tatoveringer egentlig? Er det ikke bare veldig harry?

 

Altså jeg har full forståelse for de som ønsker å minnes noe for all tid hvis det er noe veldig spesielt og betydningsfullt. Men når jeg ser slike folk tenker jeg:

 

1. Kriminell

2. Ønske om å se ut som en kriminell, mao å virke tøffere enn man er.

3. Person med dårlig hukommelse.

 

Fotballspillere er jo generelt ikke kjent for å være smarte så de faller som regel under en eller begge av kategori 2 og 3.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tatoveringer er da som alt annet i verden, en smakssak.

Å forhåndsdømme noen på bakgrunn av tatovdringer blir for meg like fjernt som å forhåndsdømme pga valg av fotball-lag eller musikk.

 

Selv liker jeg tatoveringer som er bra gjennomført og gjennomtenkt, tatoveringer som faktisk har en hensikt om man kan kalle det dét.

Om det så er for å styrke selvbildet eller for å hedre noen.

 

Er jeg enig i at tribal-tatoveringer, stjerne-tatoveringer og såkalte "tramp-stamps" eller hva pokker de kaller det er stygt?

Ja, men så liker jeg heller ikke alt av musikk selv om jeg hører på rock/metal osv.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...