Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Janne fortsetter. I denne omgang, iallefall.

 

http://www.adressa.n...icle6669953.ece

 

Prosjektet til Hoftun: "Kjør RBK i grøfta". Får fortsette. Det her er tragedie fra A til Å. Når den tid kommer og Hoftun skal skrive selv biografi er jeg sikker på at tittelen på den boken vil være: "Hvordan jeg klarte å ødelegge en av Norges største klubber". Sammen med Janne sin biografi: "Hur man blir en Hamren".

Lenke til kommentar

Hjemme fra Lerkendal på årets siste hjemmekamp og avskjedskampen til Litj-Ivers;

 

1. Den suverent dårligste kampen jeg har sett live denne sesongen. Forferdelig i 70-75 minutter, godkjent det siste kvarteret etter vi setter inn Prica og Ivers. Passes completed-prosenten må være all time low? Fy faen.

2. Rapid-fansen synger oss til tider ut av egen stadion, det er flaut og noe vi må jobbe med. Alt for få som møtte opp på ØØ i dag, og det var kun en liten gjeng som sang. Det må vi bli mye bedre på. Må evt. ha en forsanger på begge sider av ØØ for å få med alle på sangen. I dag var det pinlig dårlig.

3. Dommeren er definitivt fra Downtown Molde og var kjøpt og betalt av Rapid. Snytt for to straffer, har helt hårreisende dømming i store deler av kampen. At han dømmer EL er helt utrolig. Fuck off.

 

Helt sykt at vi vinner idag. Er heldig at vi møter et rævva Rapid-lag. De på tribunen var langt bedre enn de grønne på banen.

 

Martin out.

Lenke til kommentar

Der Mix ble felt så jeg ingen straffe. Jeg så det live fra ØØ jeg og, og har ikke sett noen repriser. Mulig han blir hindret men han overspiller såpass at dommeren ikke gidder å blåse, noe jeg syns er helt greit. Er bare takket være udugelighet fra Rapid sin side at det ikke blir tap i dag.

 

Ellers var det samme planløse angrepsspillet som før. Først når Ivers og Prica kommer inn, og Svennson ble presset ut på kant ble det sjanser og mål. Vært arti å prøvd dette med faktiske kantspillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...