Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns synd på Alas, som blir satt bak en back i køen når vi ligger under 2-1 og må fremover. Janne har mistet touchen helt, og dessverre for han så er det på tide å lete etter en erstatter for han til 2013-sesongen.

 

--

 

Vi taper fortjent mot et meget godt Metalist-lag som gjør det meste riktig. Målet til Taison er noe av det bedre jeg har sett i år, klokkerent treff på en like godt utført pasning. Utagbart for Lunna. Den lille gjengen som roper på keepertabbe eller at Daniel hadde tatt den kan gå å ta seg en bolle.

 

Når vi får utligningen så er vi greit med i kampen en periode, men ’tvert’ Metalist øker farten så er vi på hæla. Issah var meget god i dag og reddet oss fra mange gode overganger i mot. Lunna er også blant våre beste i dag. Er forskjellen på 3-1 og 6-1. Flere matchvinner-redninger.

 

Så var det denne Janne da. Når vi kommer under på 2-1, så er vi fortsatt greit med i kampen. Problemet vårt er at vi ikke har nok folk til å følge med fremover. Iversen blir igjen omtrent på midtbanen, da han har null fart i seg lengre. Janne svarer med å sette inn Høiland, som slett ikke er med fremover. Å forsvare et 2-1 gir ikke mange poeng.

 

Ellers er det greit og ha rett ang. dette gruppespillet. Jeg spådde vel en seier og en uavgjort mot Rapid og muligens en uavgjort mot Metalist, noe vi kunne klart hjemme og endel tap. Føler ikke det kommer til å være så langt unna sannheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...