Jaytee71 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Jau.... men Bjørkøy er trønder da Edit: Sentral midtbane, også spilt en del høyreback Endret 11. november 2007 av Jaytee71 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 En midtbane spiller er jo akkurat det vi trenger nå? OMG! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Nei, men kan jo være at noen spillere forsvinner nå eller til sommeren. Sliter også hvis både Tettey og Skjelbred blir skadet. Bør ha skikkelig backup på alle plasser. Førstepri bør være Tore Reginiussen og Vadim Demidov nå. Endret 12. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ikke overraskende ser det ut til at norske fotballspillere velger bort Rosenborg. Det var jo synd, men who can blame them... NRK Lenke til kommentar
iDude Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ikke overraskende ser det ut til at norske fotballspillere velger bort Rosenborg. Det var jo synd, men who can blame them... NRK Spillerne/agentene er blitt flinkere til å bruke media til å presse prisen opp - så regner med dette er spill for galleriet. Tipper det ordner seg til slutt - blir ganske overrasket om Bjørkøy ikke ender opp i RBK. Da gjenstår bare spørsmålet - hva i h... skal de med han? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Så i Adressa at Lars Iver Strand var ett navn på blokka til Eggen, men han har jo nettopp blitt presenert som Enga spiller... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 VG skriver at Strand ble fristet til VIF pga Andresens rolle. Ganske idiotisk spør du meg. Men Rosenborg har allerede en Strand. Og han e supermann! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 VG skriver at Strand ble fristet til VIF pga Andresens rolle. Ganske idiotisk spør du meg. Men Rosenborg har allerede en Strand. Og han e supermann! QFT! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Forundrer meg egentlig ikke at norske spillere velger bort RBK. Makan til klubb med håpløs personalpolitikk skal du lete lenger etter. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har egentlig lyst til å ringe til Eggen(gammle eggen) og så kommer jeg å hiver hele styre på ræva og relanserer det gode ryktet som i gammle dager.... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Chelsea-kampen har allerede begynt å prege nettene mine. Det kommer til å bli tidenes største kamp på Lerkendal, hvertfall så langt. Synes rett og slett synd på de som ikke har billett. Hadde det vært 150 000 plasser på Lerkendal, hadde det blitt utsolgt.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Finnes det virkelig så mange potensielle RBK-fans, ja, jeg mener nå som høstslaktingen er over? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Trondheim by har ca. 165 000 innbyggere... Trøndelag er langt større... HOLD KJEFT PC!! Ennå har vi ikke tatt med Kjærnen Sør Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 OT: Javel, hvor mange av dem er tobeinte, og hvor mange er firebeinte, med ekstra mange krøller? Forøvrig håper jeg i likhet med alle skikkelige fotballelskere at Chelsea får rundjuling på Lerkendal. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kjenner at det hadde vært noe å vært på Lerkendal ja. I det hele tatt sett kampen hadde jo vært tøft. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har dessverre ikke billett jeg heller, men skal på klokkesvingen da, håper på hvertfall halve stemninga der=D Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 håper på billet..synd jeg ikke har Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Zinedine Zidane, ka faen ska vi med han?! http://fotball.adressa.no/eliteserien/article94706.ece Nå ble jeg glad! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Zinedine Zidane, ka faen ska vi med han?! Vi har jo Roar Strand! xD Endret 16. november 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Og han e Supermann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå