hean Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Tror ikke Ørlund hadde tatt den faktisk... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Tror den kanskje var inne.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sløøøøøøøøøøøøøsenborg.... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Lukter ikke gull av dette. Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Tror den kanskje var inne.. Tror ikke jeg... faktisk ganske klart ute også. Flere blir nok lurt av at ballen har høyde og man ser streken under. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 PRICA FOR HELVETTE!!!!! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Herlig forarbeid før målet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Wow. Pent mål gitt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ekstremt viktig at vi får med oss tre poeng hjem her. Da er vi forbi Godset og det føles godt. Synd at Ulf ikke klarte å ta poeng fra Molde i vannpoloen tidligere i dag. Vi er i rute og kampene i Drammen og i Molde blir avgjørende. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Var litt av en første omgang Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ekstremt viktig at vi får med oss tre poeng hjem her. Da er vi forbi Godset og det føles godt. Synd at Ulf ikke klarte å ta poeng fra Molde i vannpoloen tidligere i dag. Vi er i rute og kampene i Drammen og i Molde blir avgjørende. Med andre ord kan vi avgjøre selv uten hjelp av andre, det føles egentlig godt fordi jeg tror vi klarer det! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 De at vi klarer å få inn et 1-0 mål i andre omgang på bortebane her, hvor vi sliter med å få ballen i mål, og får til dels et hardt press mot oss i perioder, beviser at vi kan klare å stå ut sesongen og hake inn et gull. Jeg får mer og mer troen for hver match som går jeg.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det samme kan en vel si om Molde, selv om Ulf kanskje ikke er en like god motstander som Odd. Håper gutta tenner seg skikkelig og fatter alvoret foran de to viktige bortekampene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå