Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk pågangsmot gutta viser idag, mix var fantastisk.. Den følelsen når mix kliner ballen i vinkelen var ubeskrivelig, er sjeldent sport får meg til å måpe forann tven. Skulle gjerne vært på øø idag, dere som var der lagde god stemning såg det ut til også, må vell bare gratulere molde og sette mine øyner på gutan litt lenger nord å håpe på en fantastisk og historisk dag for norsk fotball

Lenke til kommentar

Shalalalalala... Åååååååå, ROSENBORG!!

Fantastisk stemning på Øvre Øst i dag, og en fantastisk tifo før kampstart. Syns vi kommer godt i gang fra første minutt, og vi burde muligens ha hatt en straffe der tidlig også. Vi bygger på oss selvtillit, men så scorer Legia etter en situasjon hvor Høiland blir dyttet med to strake armer. De siste ti i første og de første 20 i andre syns jeg vi mister mye av iniativet i kampen og da spiller selvfølgelig Legia på seg selvtillit. Lite bevegelse og vi begynner igjen å slå langballer uten mål og mening.

Så kommer utligningen. Strålende frispark inn i boksen fra Dockal, Reginiussen stanger inn 1-1. Nå våkner laget, Kjernen og Lerkendal igjen og derfra og inn så overkjører vi Legia i alle faser av spiller. Er umulig å beskrive den følelsen når Mix banker inn 2-1 med venstrefoten 3 min før slutt. Som faren til Mix sa til Mini; "Han har ikke venstre fot...". Helt utrolig følelse. De siste 4-5 minuttene med overtid var uutholdelig, for å si det mildt...

Men vi klarte det! Faen heller, nå vil jeg ha Tottenham eller noe, så skal jeg vurdere bortekamp også. Håper media nå hjelper både oss og Molde som på meget imponerende vis slår ut Heerenveen med 4-1 sammenlagt. Media kan skape blest rundt Europa League, og RBK/Molde kan få solgt billetter. Håper også de ikke overpriser, noe de har en tendens til å gjøre, dessverre.

Tilslutt så vil jeg ikke vie den Polakkgjengen så mye oppmerksomhet. Latterlig oppførsel som forventet, og jeg håper RBK sender regningen rett ned til Legia som bare har å gjøre opp etter seg.

VI ER I EUROPA FOR FAEN!! :D

• Liker 3
Lenke til kommentar

Synd med Tromsø, men bortsett fra det er dette et stort steg i riktig retning. 2 norske lag i Europa-cup og det 3. røk på bortemål. Fortsetter dette til neste år kan vi se frem til litt større stabilitet i Tippeligaen og forhåpentligvis vil flere unge talenter satse på norsk fotball! (lov å håpe :ph34r: )

Skjeldent bra overgangsmarked for Rbk i høst. Spesielt når begge våre mål kommer av nye spillere. Og hvilken volley av Mix. :w00t: Bare, wow!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...