JR Ewing Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ja, mener at man kan det, men senest 24-timer før kamp. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Det blir Legia Warszawa. Var vel en av de værre vi kunne ha trukket, det. Øst-europeiske lag ass.. Edit: Bortekamp først. Endret 10. august 2012 av JR Ewing Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Faen... Legia er nok noe av det værre vi kunne ha trukket. Men så er det RBK og øst-europeiske lag da. Dømt til å møte dem. Tromsø får Partizan, Molde får Heerenveen. Tror det kan bli stopp for alle de norske i denne runden... Lenke til kommentar
CruellaDeVil Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg synes de ofte spiller bedre mot tøffere motstandere enn mot lag de tror er plankekjøring, så kanskje de tar seg sammen? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Enig med CruellaDeVil. Jeg tror det går bedre enn mot Servette. Ikke alltid like lett å spille mot lag som er antatt svakere, for de vet de er svakere å jobber det de kan, mens favoritten kan ta lett på jobben/ikke takle presset.. Blir edit istede for dobbelpost! http://www.rbk.no/news/article/z6lhthkh3gm917wbgyaqrfnim/title/se-tarik-spille 13min spillsekvens fra dagens trening, Mix, Tarik og Tore er med Endret 10. august 2012 av LFCboy 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Adressa skriver at Tore og Tarik går rett inn på laget mot Sogndal: http://fotball.adressa.no/eliteserien/article246446.ece Herlig! Lenke til kommentar
CruellaDeVil Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Hvorfor insisterer Jönsson på å bruke Prica? Jeg kan ikke komme på at han har spilt så godt denne sesongen. Jeg vet han har vært god en gang, men å ta ut Fredheim Holm og heller bruke Prica er bare rart for meg. Men veldig bra med de nye, jeg gleder meg vilt til å se dem spille. Edit: Glem det, jeg ser lagoppstillinga til adressa er feil. Endret 11. august 2012 av CruellaDeVil Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 http://fotball.adressa.no/eliteserien/article246654.ece "Tarik Elyonoussi dro rett fra Lerkendal til hotellrommet torsdag kveld, har trent med laget fredag og lørdag, og starter i dag som venstrekant mot Sogndal." Seriøst... Her henter vi en goalgetter, også skal vi tre han ut på kant? FAEN ALTSÅ! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hadde heller sett ham på topp med Henrix i dag ja. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Forhåpentligvis kommer DFH innpå i løpet av kampen for Chibbu (hvis han ikke spiller bra), og tar plassen på venstrekant mens Tarik flyttes på topp. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Daniel Örlund Jon Inge Høiland - Tore Reginiussen - Stefan Strandberg - Mikael Dorsin Borek Dockal - Mohammed Issah - Jonas Svensson - Tarik Elyounoussi Markus Henriksen John Chibuike Er da ganske skarpt det der? Rimelig fornøyd, egentlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Troppen er fin den, men jeg syns vi kunne startet Tarik på topp når vi først skal starte han... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Er jo en spiss vi trenger, så hvorfor bruke ham som kant når vi har både Alas og DFH til den samme posisjonen? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Alas må føle seg jævlig lur nå. Hentet som kant, fått spille ca 20 minutter der. En ny spiss hentes på torsdag og går rett inn i startelleveren på søndag. Som kant. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Syns Alas burde få prøve seg fra start også. På kant selvfølgelig. Å få små innhopp på 1 og 13 min er ikke nok til å kunne spille seg inn i elleveren... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ble Rade på topp, ikke Chibbu som tidligere nevnt... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vi ville starte med Chibbu, men lista vi sendte hadde Prica på topp, derfor måtte det bli Prica. Flott brasse av Dorsin forøvrig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Drammenserne ligger under 2-0, da trenger vi virkelig 3 poeng her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå