Ciryaher Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kan det tenkes at Henriksen ikke vil gå nå som han ser at RBK kan se ut som et sterkere gull-lag enn på lenge? Jeg ville nok tenkt meg om en ekstra gang i alle fall.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Spørs hvilken klubb som kommer på banen tror jeg. Han takket nei til Brugge sist gang, noe jeg ikke trodde han ville gjøre... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Tror ikke det er gullambisjoner det står på for Markus, mer drømmen om utlandet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 For meg virker det som det er viktigere for Markus å dra til riktig klubb når han skal ut. Ikke bare komme seg til utlandet. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hadde jeg vært han, ville jeg blitt ut sesongen og sjekket om vi tok gullet. Hvis vi gjør det ville jeg blitt for å se om vi kommer oss til CL neste år, hvis ikke ville jeg stukket. Han bør jo se hvordan det har gått med Skjelbred og Bakenga(?, litt usikker på om han får spille). Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Henriksen blir ikke solgt når han brenner slike sjanser i alle fall.. Edit: i 79. min Endret 9. august 2012 av Ciryaher Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 God kamp. Vi får prensentert både Diskerud og Tarik. Bortsett fra det var det dårlig. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Det positive: + Slapp ikke inn + Fikk presentert Tarik (etter at jeg fant ut at vi har betalt for Mix på halvårskontrakt er ikke det noen pluss) + Gikk videre - Alt annet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ditto... Vi spilte en rævva kamp. At Servette ikke scorer, er ikke fordi vi er så jævlig gode, men fordi de tydeligvis ikke ønsker å gå videre! At Prica spiller 90 min er for meg en gåte. Han var tom etter 55 min! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hva syns dere om at Tarik sier han bare er en svipptur innom RBK? Burde han si det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Fint med litt ærlighet i fotballen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Like greit å være ærlig, han vil vinne gull og så vil han videre. Fair enough. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 http://fotball.adressa.no/eliteserien/article246240.ece Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Godt å høre. At han vil videre er ikke noe overraskende, men måten det kom ut ble veldig feil. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Håper Janne hiver inn Tarik allerede til helgen. Han er i kampform og har en jobb; Score mål. Er ikke noe å vente med, spør du meg! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Ikke noe problem med at Tarik dropper flosklene. Er drithappy med at han har kommet til klubben. Edit: Og hva leser jeg? Bakenga kanskje til RBK på lån? :D Endret 10. august 2012 av JR Ewing Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Leser det samme. Skjer med klubben om dagen :-D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Kan få en nokså lett vei til EL ser jeg. Letteste er vel å møte Mura 05 fra Slovakia/Slovenia eller AIK. Lenke til kommentar
CruellaDeVil Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Kan Tarik og Mix spille i playoff-runden? Litt usikker på hvordan det er med registreringer og sånt, om det tar lang tid eller om det er enkelt papirarbeid som skal til? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Tror man kan registrere nye spiller etter hver runde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå