LarsP Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Dersom Henriksen går ut og RBK får inn Mix/Tarik, så ser jeg for meg følgende mannskap: Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det der ser faktisk ikkje så værst ut, tenk deg holm i toppform ilag med tarik, killersquad alene Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Synes også denne såg veldig fornuftig ut. Men det er en ting jeg lurer på. Hvordan er de defensive ferdighetene til Mix? Holder de til å spille sentral midtbane? Han var jo oftest på offensiv midtbane hos Stabæk, men der er jo et år siden osv... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) http://www.dagbladet...igaen/22870630/ OMG, kan det skje?! Kan Tarik bli RBK-spiller i løpet av noen dager? Endret 8. august 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Synes også denne såg veldig fornuftig ut. Men det er en ting jeg lurer på. Hvordan er de defensive ferdighetene til Mix? Holder de til å spille sentral midtbane? Han var jo oftest på offensiv midtbane hos Stabæk, men der er jo et år siden osv... Mix er vel en playmaker? I såfall er beste plassering som oftest rundt midtsirklen, ikke at det er noen fasit på det. Meget fin start oppstilling ja, Ankersen bør byttes ut med Høiland på bortekamper dog, tryggere defensivt i øyeblikket og har gode innlegg, men Ankersen vil nok komme på samme måte som Larsen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 http://www.dagbladet...igaen/22870630/ OMG, kan det skje?! Kan Tarik bli RBK-spiller i løpet av noen dager? Fortsatt interesse fra utlandet, tror han slår til der noe han snart bør gjøre i en alder av 24, men kan selvfølgelig ta feil. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Fortsatt interesse fra utlandet, tror han slår til der noe han snart bør gjøre i en alder av 24, men kan selvfølgelig ta feil. Ja, som jeg sa til Chris på Twitter: "Dilemma for Tarik nå... Vente og se om det kommer(konkrete) bud fra utlandet, eller skrive langtidskontrakt med RBK. Ææææ!" Han har jo vært ute før, så mulig han tenker annerledes denne gangen. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hva om Tarik kan kreve "Langtidskontrakt, med klausul om at han kan bli solgt til utlandet etter 1 eller 2 år om det kommer bud"? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det kan godt være, men da bør det ligge en klausul fra klubbens side igjen som kun godtar dette om det kommer bud på over x antall millioner. x = summen vi kjøpte han for, pluss utgifter vi har hatt i form av lønninger på han. Eller noe sånt. Jeg vetta faen. Jeg vil ha Tarik og/eller Djurdic nå! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Klausul høres da greit ut, med (som Martin er inne på) et minstebud-krav selvfølgelig. I mellomtiden får han spille i en av Norges største og beste klubber, samt at vi har et navn i Europa for speidere. (Selv om Molde nå har OGS med kontakter). Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Tarik er visstnok klar. http://www.rbkweb.no/vis/9033 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hoftun har gjort jobben sin godt så langt i år. Nå kan Sif slite med å holde 1. plassen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Overraskende, men bra kjøp. Vil allikevel ikke friskmelde Hoftun enda. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hoftun har gjort jobben sin godt så langt i år august. 2 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hoftun har gjort jobben sin godt så langt i år august. Joda, helt normalt at en hel overgang er gjort på totalt 1 uke. Tror egentlig Hoftun har fått en del pepper han ikke har fortjent, selv om det til tider har sett ut som han ha vært litt akterutseilt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Herre min hatt så digg det er å ha feil noen ganger! Håper han fortsetter formen han har hatt, for nå får han samarbeidspartnere som DFH, Henrix (til han drar) og Dockal. Fantastisk! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Adressa mener Tarik er klar Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Adressa har tilsynelatende visst om dette ganske tidlig på dagen men ville vente, RBKweb sprakk den først dog. Dette skjer, blir nok vist frem i dag? Mix neste! 3 meget gode nordmenn og en spennende sør-amerikaner så langt, supert Hoftun! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå