Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes også denne såg veldig fornuftig ut.

Men det er en ting jeg lurer på. Hvordan er de defensive ferdighetene til Mix? Holder de til å spille sentral midtbane? Han var jo oftest på offensiv midtbane hos Stabæk, men der er jo et år siden osv...

Mix er vel en playmaker?

I såfall er beste plassering som oftest rundt midtsirklen, ikke at det er noen fasit på det.

Meget fin start oppstilling ja, Ankersen bør byttes ut med Høiland på bortekamper dog, tryggere defensivt i øyeblikket og har gode innlegg, men Ankersen vil nok komme på samme måte som Larsen.

Lenke til kommentar

Fortsatt interesse fra utlandet, tror han slår til der noe han snart bør gjøre i en alder av 24, men kan selvfølgelig ta feil.

Ja, som jeg sa til Chris på Twitter: "Dilemma for Tarik nå... Vente og se om det kommer(konkrete) bud fra utlandet, eller skrive langtidskontrakt med RBK. Ææææ!"

Han har jo vært ute før, så mulig han tenker annerledes denne gangen. Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Det kan godt være, men da bør det ligge en klausul fra klubbens side igjen som kun godtar dette om det kommer bud på over x antall millioner. x = summen vi kjøpte han for, pluss utgifter vi har hatt i form av lønninger på han.

Eller noe sånt. Jeg vetta faen. Jeg vil ha Tarik og/eller Djurdic nå!

Lenke til kommentar

Hoftun har gjort jobben sin godt så langt i år august.

:dremel:

Joda, helt normalt at en hel overgang er gjort på totalt 1 uke. :ph34r:

Tror egentlig Hoftun har fått en del pepper han ikke har fortjent, selv om det til tider har sett ut som han ha vært litt akterutseilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...