JR Ewing Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Slitsomt når TV2 er i "det" hjørnet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Gamst og Blackburn brukte vel også samme variant, men da ble det reagert pga Gamsten og kompisen ikke rørte ballen. Forøvrig var det vel ingen Aafk-spillere som reagerte, så da ser jeg virkelig ikke problemet. Sammenlignbart med at en spiller løper over ballen ved et frispark etter min mening, bare ikke like hyppig brukt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Mix er litt care for min del, men Tarik og Tore er kanon... Henriksen kan jo muligens bli værende om Tarik kommer og de eneste budene som kommer, er fra Tyrkiske klubber. Tarik har alltid interesse fra utlandet, men tror ikke det er umulig for oss å kapre han om vi går hurtig frem nå. EDIT: Ikke misforstå. Mix må gjerne komme, men han er vel ikke en spillertype vi trenger mest akkurat nå. Føler Mix er en god erstatning når Henriksen drar, kanskje ikke klin identisk innsats bakover, men der har vi fått Svensson ved siden av vår defensive midtbanespiller, så Mix behøver vel kun å fokusere offensivt. Chibbu, DFH, Alas, Mix og Tarik høres ut som en spennende offensiv, med Prica som joker. Endret 6. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Som jeg sa til Dark isted, stikker ned på brakka og runker på østveggen om vi skulle ende opp med Reggie, Mix og Aylar 2.0. Blir veldig happy om så skulle skje. Men; vil Mix gå på utenlandskvota? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Trøndere/Midtsj > Amerikaner/Mix. Tipper han kommer gratis, men ser helt ærlig ikke hva vi skal med han. Jeg tror heller ikke Tarik kommer, om Henriksen stikker i dette vinduet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Det skjer ting på Lerkendal. Jeg hadde seriøst kommet i buksa om Rosenborg kunne stilt med dette laget mot Viking om et par uker: (Ja, jeg vil ha Ankersen lengre oppe på banen. Han er rævva defensivt, men kan bidra med mye fremover. Få Dočkal inn i midten og Ankersen kan spille til høyre. Endret 6. august 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så bare offensive spillere på midten og ingen til å balansere bakover? Tror vi trenger Issah/Sælnes-type ballvinner på bakre midten i ankerrollen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så lenge vi scorer mer enn motstanderen så holder det. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ja, noe vi virkelig er kjent for. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Spørs hvilket lag man spiller mot. Trenger man en Selnæs/Issah inn, så er det bare å ta ut Ankersen og sette Dočkal på kanten. Ikke værre enn det. De fleste kampene, spesielt på Lerkendal skal vi dominere fremover på banen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 En av styrkene til Dockal er jo nettopp det å utfordre/skjære inn fra kanten, da er det bedre med spillere som Henriksen og Mix i midten, eller evt. Selnæs/Issah avhengig av kampbilde. Er ellers enig i oppstillingen foruten Henriksen som jeg tror vil dra samtidig som vi får nye spillere inn, et sted må jo pengene komme fra. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Rosenborg skal ha 165,- for billett til Servette-kampen på Torsdag... Vart itj! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Wangberg åpner for klubbskifte. Reginiussen håper Mix og Tarik kommer til RBK. Taus Mix på Lerkendal. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Tipper Wangberg ender opp i Ranheim om han skal dra.... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Sto vel at de hadde hatt en konkret henvendelse fra en eliteserieklubb også. Wangberg mener jeg er god nok til eliteseriespill, og er en av de bedre stopperne når han presterer. Problemet er bare at i det siste har han gjort veldig mye rart, samt at Rønning har tatt i mot sjansene han har fått med strak arm. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Joda, han er god nok for eliteserie, det tror jeg og. Men han gjør ekstremt mye rart, og vet ikke om han er den midtstopperen som andre eliteserieklubber vil ha... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 http://www.rbk.no/latest-news/article/1wk2wenksptyx1ixrkmw6h8mud/title/lund-hansen-tilbake-til-rbk Lund Hansen er tilbake i RBK etter en stund i Danmark og i Start. Velkommen hjem, men har ikke veldig stor tro på at han skal klare å danke ut Daniel anytime soon... Nå Erik, spiss? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Wangberg får bare spille bedre så er det ikke noe stress å spille fast på RBK. Når man ikke er best så kan man heller ikke forvente at et lag vil prioritere han. Frykter det er media som legger fram dette som litt primadonna-takter fra Wangberg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg liker at vi har fått Lunna tilbake, tar ikke utlendingkvote og vet han er kapabel til å ta over hvis Ørlund går ut med skade eller kollapser totalt in general. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Fornøyd med Lunna som andrekeeper, herlig det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå