Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamst og Blackburn brukte vel også samme variant, men da ble det reagert pga Gamsten og kompisen ikke rørte ballen.

Forøvrig var det vel ingen Aafk-spillere som reagerte, så da ser jeg virkelig ikke problemet.

Sammenlignbart med at en spiller løper over ballen ved et frispark etter min mening, bare ikke like hyppig brukt.

Lenke til kommentar

Mix er litt care for min del, men Tarik og Tore er kanon...

Henriksen kan jo muligens bli værende om Tarik kommer og de eneste budene som kommer, er fra Tyrkiske klubber. Tarik har alltid interesse fra utlandet, men tror ikke det er umulig for oss å kapre han om vi går hurtig frem nå.

EDIT: Ikke misforstå. Mix må gjerne komme, men han er vel ikke en spillertype vi trenger mest akkurat nå. :)

Føler Mix er en god erstatning når Henriksen drar, kanskje ikke klin identisk innsats bakover, men der har vi fått Svensson ved siden av vår defensive midtbanespiller, så Mix behøver vel kun å fokusere offensivt.

Chibbu, DFH, Alas, Mix og Tarik høres ut som en spennende offensiv, med Prica som joker.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Det skjer ting på Lerkendal. Jeg hadde seriøst kommet i buksa om Rosenborg kunne stilt med dette laget mot Viking om et par uker:

479432_Rosenborg_BK.jpg

(Ja, jeg vil ha Ankersen lengre oppe på banen. Han er rævva defensivt, men kan bidra med mye fremover. Få Dočkal inn i midten og Ankersen kan spille til høyre.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

En av styrkene til Dockal er jo nettopp det å utfordre/skjære inn fra kanten, da er det bedre med spillere som Henriksen og Mix i midten, eller evt. Selnæs/Issah avhengig av kampbilde.

Er ellers enig i oppstillingen foruten Henriksen som jeg tror vil dra samtidig som vi får nye spillere inn, et sted må jo pengene komme fra.

Lenke til kommentar

Sto vel at de hadde hatt en konkret henvendelse fra en eliteserieklubb også.

Wangberg mener jeg er god nok til eliteseriespill, og er en av de bedre stopperne når han presterer.

Problemet er bare at i det siste har han gjort veldig mye rart, samt at Rønning har tatt i mot sjansene han har fått med strak arm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...