Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurrayyy! Tre poeng og overkjører Aalesund. Vet ikke om jeg er enig i at det var årsbeste, for det var mye kluss i dag også. Meeeen vi scorer tre mål, slipper ikke inn noen og vinner fortjent. Håper bare det fortsetter slik.

Under 11.500 på stadion i dag også. Flaut!

Lenke til kommentar

Mix er litt care for min del, men Tarik og Tore er kanon...

Henriksen kan jo muligens bli værende om Tarik kommer og de eneste budene som kommer, er fra Tyrkiske klubber. Tarik har alltid interesse fra utlandet, men tror ikke det er umulig for oss å kapre han om vi går hurtig frem nå.

EDIT: Ikke misforstå. Mix må gjerne komme, men han er vel ikke en spillertype vi trenger mest akkurat nå. :)

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

''Rosenborg herjet med Aalesund – i hvert fall resultatmessig''

Haha, ja for ellers var Aalesund med på notene, var close call ja.

Lenke til kommentar

Nå skal det vel klages over raske frispark også. :nei:

Etisk gråsone å ta frisparket før motstanderen er klar.

Reglene er enkle; følg med og spill til fløyta går.

Edit: Til deg over: Spania(?) prøvde jo dette i en kamp for noen år siden. Motstanderen løp og stjal ballen, spillet fortsatte. Enkelt og greit.

Endret av nicho_meg
Lenke til kommentar

Nei, jeg hørte hva han sa. Hvis en Aafk-spiller hadde løpt ned og tatt ballen, så er det high five til han for å ha gjennomskuet corner-trekket som var planlagt. Jeg syns ordet gråsoner er bare tull. Her er det ikke bare en klar touch, den triller etterpå. Ballen er i spill.

Hvis slike trekk ikke er lov, så burde det være ulovlig å hoppe over ballen på frispark osv. Det er håpløst å skulle være så jævlig "etisk riktig" hele tiden.

Lenke til kommentar

At folk faktisk presterer å klage på RBKs corner. Da Kongsvinger og Stabæk brukte den for mange år siden ble den hyllet som genial. Når RBK bruker den opererer de i en gårsone. Det er faen meg kun for å finne et eller annet å klage på når det gjelder RBK. Give it a rest, Berg. Du roter deg bort.

Og RBK lekte med Aafk bare resultatmessig? Lol, de var ubrukelige i går mot et RBK som nesten hele andre omgang kjørte for halv maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...