Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manchester fikk frispark i en situasjon hvor spilleren ble felt inne i sekstenmeteren, til og med kommentatoren påpekte det.

 

Regelverket er klart, det er første situasjon som skal takast, rekasjonstida dommeren bruka på å blåse av skal derfor sjåast bort i fra, sida i teorien skal spillet stoppes omgåande.

 

Hvorfor diskuterer dere VIF - United i RBK-tråden?

 

Jeg stikker til Lerkendal straks, må bare finne meg noe middag på veien først. Håper mange finner veien til stadion og ØØ i finværet.

 

Er egentlig litt tilfeldig, skulle egentlig være med Stormen oppover (siden eg har bosted i Ålesund) men litt mye innabords og litt lite lyst til å sitte ilag med dei slabbedaskane der i timesvis så får det holde å se på den tv!

 

God tur :)

Lenke til kommentar

Manchester fikk frispark i en situasjon hvor spilleren ble felt inne i sekstenmeteren, til og med kommentatoren påpekte det.

 

Regelverket er klart, det er første situasjon som skal takast, rekasjonstida dommeren bruka på å blåse av skal derfor sjåast bort i fra, sida i teorien skal spillet stoppes

 

Problemet er at det var kun en situasjon og dommeren blåste rett etter på, tror du tenker på en annen situasjon enn det jeg gjør i såfall.

 

 

 

Det var ikke straffe.

 

Så det var en forseelse innenfor sekstenmeteren som kvalifiserte til frispark utenfor?

 

På bildet er Chica på vei UT av sekstenmeteren til VIF, han blir klart felt inne i straffefeltet.

Ballen triller til en VIF spiller rett etter situasjonen og før den har nådd vedkommede blåser Hagen for frispark til United UTENFOR sekstenmeteren.

post-124827-0-68527500-1344182804_thumb.jpg

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...