Nevnarion Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 FY søren. Jeg har aldri vært Rosenborgsupporter, men dette her var heeelt villt. Bare å bøye seg i støvet, for det Rosenborg presterte mot Valencia i dag var det verdensklasse over. Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hater offisielt rosenborg enda mer ^^ men det de gjorde i dag var genialt, alle ære.. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Rosenborg i mitt hjerte<3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det sånn at to lag fra pulja går videre, eller er det et? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 De to første går videre. Det tredje går til UEFA-Cupen. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Guuud for en prestasjon Dette er større enn da vi banka milan 2-1...... jeg vil si at dette er den største prestasjonen gjennom tidene av Rbk Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Satt penger på RBK selvfølgelig Dæven du blir rik i kveld!! Hadde ikke Liverpool skjerpa seg så hadde jeg tjent grove mengder. Dessverre så DRITER JEG REGELRETT I DET AKKURAT NÅ Fy faen for stemning Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Helt fucking fantastisk Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Utrolig prestasjon! At et lag som slipper inn bøtter av mål i den hjemlige serien, og bare blir nr 5 der, klarer å vinne sammenlagt 4-0 over Valencia er bare utrolig! Mektig imponert! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 fantastisk kamp, dette er så stort at jeg har vanskelig for å fatte. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er faen meg helt vanvittig. Verste er at det skulle stått minst 4 mål til RBK. Yssouf, så jævla nærme Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Yeah, satsa en hundrings på Rosenborg, Liverpool og Celtic og vant 2000 spenn. Hvor mye vant du på Rosenborg? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Satt på RBK og Besiktas (Liverpools snubling gav meg 21.600,- for en måned siden), så dessverre var det null cash. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Moro at de vant! Fikk dessverre ikke sett kampen. Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Å Rosenborg, å Rosenborg e Norges fotballag! ahhh. Hvorfor har vi ikke TV3.. Å høre kampen på radio blir liksom aldri helt det samme. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Å Rosenborg, å Rosenborg e Norges fotballag! ahhh. Hvorfor har vi ikke TV3.. Å høre kampen på radio blir liksom aldri helt det samme. Men når man hører den på radioadressa så merker man ikke så mye forskjell likevel. Makan til engasjert og genial kommentator=D Ehm, skal egentlig være "Trondhjæms fotballag" da.. Men mulig du mente Norges da^^ Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg beskriver bare kampen med et ord SUPERB,, Kongrats trøndere og rosenborg supportere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå