Heddy Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Fæææn... ikke akkurat sjokkerende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Ta noen grep da, Janne! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 En seier er aldri godt nok for JJ. Derfor slipper vi inn mål. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Hadde Prica hatt det gamle killer innstingtet han hadde før, hadde han vært raskere frempå og dermed kommet alene med keeper der...!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Vi trenger ny trener, sportslig leder, Erik Hamrén, spiss, stopper. Endret 29. juli 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Vi trenger ikke ny trener. Endret 29. juli 2012 av MartinF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Han klarer jo faen ikke motivere spillerne. Eller jo, å motivere dem ned er han god på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Har sagt et lenge og ser nå også at flere ser det. Janne er faen meg utbrukelig på motivering og hente ut det beste av spillerne. Mulig vi har blitt bortskjemte med Nils Arne og Erik Hamren. Under dem to så løp jo spillerne til dem spydde. Nå tar jo Prica sol etter hver kamp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Savner et tydelig forsøk fra Janne at vi ville vinne i dag, blir overkjørt i nesten samtlige 90 minutter. DFH viser hvorfor han bør starte hver gang han er tilgjengelig, Selnæs likeså. Prica har gått ut på dato, og Wangberg gjør fortsatt mye rart. Strandberg kunne blitt dagens store synder da han ble ballwatching med en kjapp Drage på løp bak ryggen sin. Mener fortsatt Chibbu og DFH bør være våre to på topp, selv om Chibbu ikke alltid er super mener jeg han er klart bedre enn alternativene slik de er nå. Savnet Høiland på høyrekanten i dag, selv om Strandberg var flink til å komme på offensive løp. Henriksen turte iallefall å skyte en gang i dag, men burde avsluttet selv alene med keeper. Svensson lite synlig foruten intensiv jobbing. Dorsin og Ørlund gode, Rønning helt ok. Midtsjø gjorde ikke mye ut av seg desverre, men ikke en lett situasjon hvor man kommer inn og skal sette sitt preg. Skal vi utfordre om en topp 2 posisjon må vi få inn litt mer vilje i resten av laget, samt stabilitet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Mulig han er for dyr for oss, men hadde vært fett med en Markus Rosenberg fks. Han er klubbløs nå... EDIT: Ja, jeg så tipset på RBKs Facebook.... Endret 30. juli 2012 av MartinF Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Syns det er rart at det bare er vi og Ålesund som kan klage på spissene våre.. Når til og med HAUGESUND klarer å lokke til seg gode spisser så må det vell være mulig å få til. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Huseklepp tilbake i Brann og... Vi får ikke spisser! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 http://www.dagbladet.no/2012/07/31/sport/fotball/steffen_iversen/rosenborg/22755593/ Kom igjen, riv i stykker den kontrakten hans NÅÅÅÅ... Faen for en idiot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Fuckings downtown! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Ivers er så jævla bra. Lærer aldri. Husker jeg var på nach med han på en torsdag ila. min tid på NTNU, tror det var i 2008. Drita som en ræv var han. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Men han slipper unna, HVER gang. Klubben lærer heller aldri. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Men jeg lekte meg litt med en ellever: Tar utgangspunkt i det vi har av spillere. Örlund i mål er selvskreven. Samme med Dorsin på venstre og Strandberg i midten. Rønning duger i påvente av noe bedre, noe Wangberg ikke er. På høyre syns jeg Høiland har vært god i år, men vi har også Ankersen. Jeg mener vi burde omskolere Ankersen til midtbanespiller og spille Høiland på back. På midtbanen kjører vi Dočkal i midten, sammen med Henriksen. Her kan vi også variere med å kjøre inn en Selnæs og eller Issah om vi trener et dypere anker på midten, og da skyve Dočkal ut på kanten. På Høyre kant vil jeg at vi spiller Ankersen. Han er svingod offensivt, men som høyreback så blir det for slapt. Jeg tror dog han ville gjort en god jobb som høyre kant. På venstre tar jeg utgangspunkt i at vi spiller Alas når han er klar, og forhåpentligvis er han en spiller vi trenger. Vi trenger en ny rask spiss inn, men per i dag har vi ikke noe annet. Vil ha DFH på topp, også syns jeg Midtsjø og Chibuike burde rullere på "OMS"-rollen, altså under spissen. På benken har vi da Svensson, Selnæs, Issah, Midtsjø/Chibuike. Prica og Ivers er over toppen, så jeg ser ikke noe grunn til å inkludere de i troppen. Vi trenger en ny ung, rask og sulten måltyv, og vi trenger en midtstopper. Wangberg har vist at han ikke takler rollen som midtstopper i Norges største klubb. Spillere/spillertyper jeg ser for meg spisser som Djurdic fks, rask og veldig gjennombruddshissig. En midtstopper må være noe ala Arnefjord. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Noen som har en live stream til Servette - Rbk kampen? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2013/matches/live/index.html?day=-4&session=1&match=2009785 Er så live som man får det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå