MartinF Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 IVERSEN DU E SÅ RÆVVA!!! HERREGUUUD! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Nok en kamp vi burde vunnet... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Trenger ikke være rakettforsker for å spå at vi ikke vinner idag da... MEN etter den førsteomgangen, så er 1 poeng godkjent, selv om vi burde avgjort dette etter vi fikk 1-1. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Så bare siste 30, og det så da ikke så ille ut. Mangler dog den lille X-faktoren helt foran. Prica og Ivers er ferdige, DFH og Chibbe må få spille på topp. Ankers er frisk, men urutinert og Per Verner er tidvis god å ha. Husker hvor skuffa de fleste ble da han ble signert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 1 poeng innhenting. Greit nok. Prica og Ivers er ikke godt nok på toppen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Uten å ha sett kampen så mener jeg vi skal se oss fornøyde med 7 poeng de 3 siste kampene hvis man ser på de isolert sett, vi hadde en god del flaks for å få med oss 6 poeng fra to kamper hvor vi tidvis ble overkjørt. Uansett mener jeg vi trenger en ny sulten spiss til neste år, så kan vi heller la Ivers og Prica dra. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Vi trenger definitivt en spiss til neste år. Det sa jeg før denne sesongen også, men neida Ivers og Prica burde holde sa folk da. Prica holder sånn noenlunde fortsatt, men Ivers er helt bortevekk. Han er vel bare fornøyd med lønna, så prestasjonen spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Skulle tro de er nok hvis man ser på toppnivået deres og hva de kan når de vil, men de har desverre skuffet i meget stor grad. Prica blir bare verre og verre når det kommer til oppførsel også, hadde han skåret har det kunnet gli, men han støtter ikke opp vinnerinstinktet med mål. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hadde Hamren kommet til Lerkendal i dag hadde han spurt hvor attituden var. Den har Janne forlengst kastet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Mangler guts ja.. og ikke minst fart og kreativitet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Prica var jo frisk etter han kom inn i går. Virker som om Iversen fikk en skyllebøtte i pausen. Jobbet mye bedre. Samme gjelder vel for resten av laget og. Det som irriterer meg er at vi ikke klarer å ha to omganger der vi spiller bra. Vi er gode i en og sækker i den andre. Utrolig frustrerende å se på. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg så også han smilte en gang igår, ny pers på 5 kamper. 1 Lenke til kommentar
CruellaDeVil Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det tok seg opp veldig i andreomgangen, men den første omgangen var til å gråte av. Ingen andre som reagerte på det utrolig råtne spillet Lillestrøm serverte da? Sjelden sett maken til filming, dytting og holding. Det regnet jo gulkort, og flere skulle de ha hatt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Altså. Det er Lillestrøm. Hadde du forventet noe annet? Så forresten et par meget interessante tweets i går som jeg tror nok det ligger noe i. Andre som har lagt merke til hvor mye JJ skriker på sidelinjen? JJ roper fælt på sidelinjen. Var en gang på forelesning med en meget flink canadier som sa det var tegn på mislykket treningsarbeid. #rbk Hadde JJ maktet å formidle det han ønsker på treningsfeltet, kunne han sittet i ro det meste av kampen. #rbk Lenke til kommentar
CruellaDeVil Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg er relativt ny som fotballsupporter, så jeg er ikke så vant med hvordan de forskjellige lagene spiller Jeg synes å huske Eggen sto og gaula på sidelinja også jeg? Trodde det bare var vanlig treneroppførsel å skrike litt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Er vanlig treneroppførsel å skrike når spillerne ikke gjør det de skal, når du må skrike hele tida, så er det åpenbart at spillerne ikke _vet_ hva de skal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Eggen skrek han og. Alle skriker, men ikke hele tiden som JJ gjør. Lenke til kommentar
CruellaDeVil Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Ja, jeg er enig i at Jönsson virker litt håpløs. Jeg synes det ser ut til at spillerne i seg selv er gode nok til å gjøre mye bra, men de er så lite samspilte. De stiller jo aldri med det samme laget til start. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Sant at de aldri stiller med det samme laget. Virker som spillerne bare en sjelden gang får til det de skal. Kun noen ytterst få ganger ser vi det jeg vil karakterisere som et vakkert angrep i løpet av en kamp. Spillerne er gode nok, men vi har mange unge på banen. De presterer ikke 100% jevnt hele tiden. Det er bare naturlig at det er sånn. I tillegg vil jo de fleste stikke til utlandet lenge før laget blir 100% samspilt. I tillegg er jeg sykt overrasket over at vi presterte å hente Dockal. Slik det er nå er han alt for god for klubben. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Skjønner ikke hvorfor ikke vi får se DFH og Chibuike sammen på topp, var det bare meg som så hvor godt de fungerte sist de startet? Istedenfor har vi Daniel på høyreving og Chibuike som blir bytta ut til pause... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå