Emils. Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ja, muligens, men det er det ingen som tørr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Dette trenger vi svært lite akkurat nå! Endret 9. juli 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 11 mill for Larsen leser jeg. Skulle gjerne hatt mer. Snakkes om Demidov som erstatter. Skulle gjerne likt å se de to sammen jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Sommervinduet kommer til å bli et helvette. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Uaktuelt med salg av Larsen før det har kommet en god erstatter inn. I tillegg bør det være uaktuelt å ikke gå ganske så kraftig i pluss, da RBK sårt har behov for en ny spiss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Er vel fortsatt snakk om han kompisen til Chibbu. Kjøp av Demidov vil koste 7-8M. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Er Demidov interessert i å flytte andre steder enn Oslo da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Det er i alle fall nærmere enn der han bor nå. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 11 er i minste laget.. Som LarsP sier må det være såpass at vi får henta en god erstatter + cash til spiss.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Larsen er en av Tippeligaens beste midtstoppere, er målfarlig og en naturlig ledertype. Han minner mye om spillere som Terry, Cahill og Vidic, som verken er særskilt raske eller overdrevet komfortable med ballen i bena, men allikevel dominerer i en av verdens hardeste ligaer. Siden Larsen har nesten 3 år igjen på sin kontrakt (går ut våren 2015), så bør det være uaktuelt å godta et bud under 2 millioner euro (~15 millioner NOK). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Helt enig med LarsP her. Budet på 11M skal visstnok være det siste Brugge kommer med. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) "Minner om spillere som Vidic, Cahill og Terry". Nå må vi roe ned på fleinsoppen. Kan jeg minne om at han a) har prøvd og feilet tidligere på toppnivå, b) har vært mye skadet og c) spiller i Tippeligaen - mao. er 11 millioner kroner noe man burde være knallfornøyde med! Edit: "a" utgår, jeg blandet han med noen andre. Han er derimot 26 år, så man kan ikke regne med noe særlig til utvikling hos typen. Endret 10. juli 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Det at du ikke lykkes i en klubb betyr ikke at du ikke lykkes i andre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Biffen solgt til Brugge: http://www.rbk.no/news/article/1raui942mugc71ioh9t80fejsb/title/biffen-til-brugge Takk skal du faen meg ha, Hoftun. FAEN. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Latterlig, er i klubben i et år og blir en av våre viktigste spillere, før Hoftun hjelper han ut døra. Garantert pga skakk-kjørt økonomi.. Wangberg og Strandberg i midten? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Da mista jeg trua på seriegull igjen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jævla irriterende. At Hoftun enda får lov å ha noe med RBK å gjøre er skammelig. Som spiller var han elsket, men han kommer snart - hvis han fortsetter - til å bli husket som en leder som var med på å bryte ned Rosenborg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Det her er faen meg så latterlig. At Hoftun videre sier at vi ikke trenger ny stopper. Fuck deg. #HMG Brugge, gå konkurs. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvem i helvette skal ta over stopperplassen? Ifølge Hoftun har vi god dekning på stopperplassen. Wangberg og Rønning viste ikke akkurat kunnskap i cupen mot Molde. Kom seg litt mot Viking, men nekter å tro at det varer i 4-5 måneder til. Hoftun må slutte å tenke profitt kontra tap på spillerkjøp å heller gjøre denne klubben mer attraktiv å spille i. Kan jo starte med å overtale spillere til å signere kontrakter. Om Hoftun ikke har noen navn på blokka som er på vei inn i klubben er all min tro på han som leder borte. Og Jönsson sin rolle som nikkedukke gjør ikke saken bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå