nicho_meg Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hva kom det røde kortet av? Såg ikke situasjonen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hahahaha, for en billig staffe. Ørlund redder og det er fortsatt 3-0. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg så andreomgang på RBK.no, en veldig dårlig Ustream som de selv la ut. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Vi e gutta i fra Trondheim og vi ska te... Euro League. Klinger ikke like bra. Regner med det blir heftigere motstand ut i august, med mindre vi ikke ryker mot kasahkstanere på veien. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Uansett essensielt å komme til gruppespillet for å få inn litt pæng, og større lag til Lerkendal. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Fult mulig med god kamper i EL også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Det er det. Problemet er bare at trøndere ikke kommer på kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Bortskjemte jævler. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Janne, si meg hvorfor Ivers får starte hver jævla kamp?!! Jesus! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Fordi han har en startbonus av dimensjoner og rbk har for mye penger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det er det. Problemet er bare at trøndere ikke kommer på kamp. Og mange trøndere som vil på kamp bor for langt unna. Ang. Ivers er det vel allerede klart at han har klippekort. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Fordi han har en startbonus av dimensjoner og rbk har for mye penger. Nettopp, ja... Og mange trøndere som vil på kamp bor for langt unna. Gi deg da. Har alle RBK-fans flyttet bort fra Trøndelag, mener du? Bare for noen sesonger siden hadde vi godt over 19 000 i snitt på hver hjemmekamp. Det er ingenting som tilsier at vi ikke skal klare det samme nå også. Det eneste problemet jeg ser er at vi har for mange 20.00, TV-kamper. Vi trøndere er pingler, og jeg innrømmer at jeg selv ikke er på nok kamper, men jeg prøver å få med meg så mange som mulig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Fordi han har en startbonus av dimensjoner og rbk har for mye penger. Nettopp, ja... Og mange trøndere som vil på kamp bor for langt unna. Gi deg da. Har alle RBK-fans flyttet bort fra Trøndelag, mener du? Bare for noen sesonger siden hadde vi godt over 19 000 i snitt på hver hjemmekamp. Det er ingenting som tilsier at vi ikke skal klare det samme nå også. Det eneste problemet jeg ser er at vi har for mange 20.00, TV-kamper. Vi trøndere er pingler, og jeg innrømmer at jeg selv ikke er på nok kamper, men jeg prøver å få med meg så mange som mulig. Hei hei, gir bare svar på en uttalelse som kan virke generaliserende. Er selvfølgelig helt enig om at det er latterlig mange som unngår å komme nå som vi ikke er på topp, men dette er en økende trend blant alle tippeliga lag, muligens foruten de nyopprykkede og de på topp. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Har ikke noe problem med 20:00-kamper jeg, og i kveld er den første 20:00-kampen hvor jeg er i Trondheim og ikke er på Lerkendal denne sesongen (er sjuk). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Du har ikke noe problem nei, men du er ikke en familie med tre-fire unger. På sommeren er det greit, men det er mange som mener kampene til RBK spilles for sent til at de kan dra med seg hele familien på kamp. I tillegg til at billettene bare blir dyrere. .. @Lerkendallerka er allerede på Twitter btw. Artig! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ser poenget. En engelsk modell med selve runden kl 16 og hovedkampen kl 1830 (på lørdager) kunne nok funka bedre i Norge. Ikke lerke, men måseunge. Tsk. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Blir jo faen meg pessa på! Issah, hva GJØR han på banen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå