MartinF Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hohoho, for en andreomgang! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Begynner Ankersen å bli varm i trøya? Foruten et par tjuvtriks har han veldig gode løp og pasninger. Virker som han har lest aviser og debattforum, funnet ut hva som klages på, og bare "jaja, får bli bedre på det da". Assist ble det på'n i dag og! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 For en flott kamp, herlig underholdning på en lørdagskveld. Meget pene mål, håper rosenborg for alvor kan blande seg inn i gullstriden i år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Neste kamp er Molde på Lerkendal. Molde, Hoseth, Hestas og Mauseth skal sendes hjem som slakt. Fuck yess! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ikke 3 mål bedre enn Viking, men endelig setter vi sjansene vi får. Pluss i margen til gutta nå, bakover viser vi at vi har 4 dyktige stoppere, og at Ankersen muligens begynner å finne formen med flotte offensive løp. Dorsin er trygg som han oftest er, og Chibbu veksler mellom dårlig og fantastisk men jobber bra. Dockal er fortsatt min tsjekkiske flørt dog, han er for god for Tippeligaen når han er i form, men ikke la han få vite det! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hva er det jeg ser? Er det optimisme i rbk-tråden? I can't believe it. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Håhåhå, snakk om at det skal tas revansj for cuptapet, da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Begynner Ankersen å bli varm i trøya? Foruten et par tjuvtriks har han veldig gode løp og pasninger. Virker som han har lest aviser og debattforum, funnet ut hva som klages på, og bare "jaja, får bli bedre på det da". Assist ble det på'n i dag og! Han beklaget seg på twitter, godt å se at han la noe bak det. Hva er det jeg ser? Er det optimisme i rbk-tråden? I can't believe it. Vel, for en gangs skyld sitter angrepsspillet selv når vi blir presset og ligger bakpå, det vitner om godt potensial. Er langt igjen dog, men er deilig med en slik kamp, trengte det nå. Blir utrolig spennende når vi får vår rene ving i Alas også. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Resulatet lyver vel litt. Så mye som fortsatt må jobbes på. Og Viking hadde ikke akkurat noe stor fotball å by på. Men forhåpentligvis er det nok motivasjon til å slå Molde neste uke. Taper vi der så er det bare å vinke adjø til gullet. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Resultatet jugde litt ja, særlig mtp hvor grusomt denne kampen ble åpnet. Men det hadde en faktor jeg har savnet i 4++ kamper. UNDERHOLDNING. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hva er det jeg ser? Er det optimisme i rbk-tråden? I can't believe it. Førsteomgangen var forferdelig, og Viking var milevis bedre enn oss. I andreomgang spiller vi oss mer inn i kampen og vi setter de store sjansene vi får. Det er det som er viktig for oss nå. Vi har tapt kamper hvor vi har hatt 7-8-9-10 skudd uten å klare å sette de. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ja resultatet ljuger, men vi scorer 4 mål, og det er ikke flaks mål. Det er mål som kommer av spill og/eller individuelle ferdigheter. Synes dette lignet mer på hva vi skal forvente av gutta. Synes unggutta gjør en utmerket jobb! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Hahaha. Hva skjedde på slutten der? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Gleder meg til å se hva Kroksæter koker sammen av dette. Endret 1. juli 2012 av Attityd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå