1245112654122755325882462 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Vi ender midt på tabellen i år, lurer på kordan det blir for Strømsgodset og Molde i europa Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Herregud så ufortjent. Spilte en bra kamp i dag, men uflaks (og dårlig dømming) ødela. Bra innhopp av Midtsjø, får håpe DFH ikke blir skadet lenge nå. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Bare å gratulere Molde med nok et gull, fy faen dette stikker i rassen. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Nå må det snart skje noe drastisk med norske dommere og dømming.. Det er helt forferdelig hvor dårlig de skal være. Like før jeg gir opp norsk fotball.. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Som å se Enga på sitt beste dette. For de som huser fjorårets kamp er det lett å se hvor dårlig utvikling dette Enga laget har hatt. Itillegg til å skaffe seg gullgutter som Pedersen og Veigar. For ikke å glemme nye utlendingen dem har. Vel. Håper NFF har ballet og gir Ogude mange kamper + Skjerven ned i Adeccodassen til GG. 1 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Kan bare si at det var kun målet som manglet igjen, på tide å kjøre litt fokus på dette på trening fremover? Skjerven håper jeg får en over ørene, skandalekamp av dommeren. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Oppsummering: - Lavmål av TV2-produsent å vise utveksling av Ivers sin langfinger, og pølsefingrene til vilkårlig VIF-tilhengere, men hva kan en egentlig forvente av TV2 som lever av smålige konflikter. - Høiland viser nok en gang at han bør ut av A-laget - Ørlund må ta 3-dagers skjegget. Framstår nervøs og stresset. - Håper håret til Dorsin ikke vokser ut igjen. - Midtbaneleddet mer med i spilloppbyggingen denne gang enn de siste kampene, men jeg tror at VIF er et enklere lag å spille mot enn defensive lag som Hønefoss og Odd på Lerkendal. - Dommerne er under enhver kritikk. At ingen får med seg stemplingen fra Ogude, er et mysterium. - Absolutt godkjent kamp av RBK 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Dommerstanden er skandaløst dårlig. Det samme kan sies om avslutningene til gutta. Og Ivers.. Hadde hodet på Solsiden i dag. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Vet ikkje hva som er igjen å si, begynner og resignere litt.. mister troen på at Rosenborg noken gang kan ta tilbake noe som helst i Norge, ingen ambisjoner, ingen målsetninger, bare dårlige forsøk, uinspirerte overbetalte spillere.. Gir opp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Oppsummering: - Lavmål av TV2-produsent å vise utveksling av Ivers sin langfinger, og pølsefingrene til vilkårlig VIF-tilhengere, men hva kan en egentlig forvente av TV2 som lever av smålige konflikter. - Høiland viser nok en gang at han bør ut av A-laget - Ørlund må ta 3-dagers skjegget. Framstår nervøs og stresset. - Håper håret til Dorsin ikke vokser ut igjen. - Midtbaneleddet mer med i spilloppbyggingen denne gang enn de siste kampene, men jeg tror at VIF er et enklere lag å spille mot enn defensive lag som Hønefoss og Odd på Lerkendal. - Dommerne er under enhver kritikk. At ingen får med seg stemplingen fra Ogude, er et mysterium. - Absolutt godkjent kamp av RBK Signerer denne. I tillegg vil jeg si at Ogude skulle hatt to røde og et gult idag. Helt utrolig at han slipper unna med alt... 1 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Vet ikkje hva som er igjen å si, begynner og resignere litt.. mister troen på at Rosenborg noken gang kan ta tilbake noe som helst i Norge, ingen ambisjoner, ingen målsetninger, bare dårlige forsøk, uinspirerte overbetalte spillere.. Gir opp. Kan ikke si meg enig, RBK fremstår i dag som solide og gode, dommeren ødelegger en del av kampen da han ikke dømmer mot Ogude og ikke minst de 3-4 store sjangsene RBK hadde fått med klare frispark rundt 16meteren. 2 i stanga, totalt 7 store sjangser. JJ må bare ta tak på treningene å få spissene til å sette bålen i mål Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg så ikke hva Høiland gjorde galt i dag. Han hadde noen veldig presise pasninger i dag, som han har de siste kampene. 2 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Andresen er en løk i år også, hahahahaha Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Når Andresen sier at det ikke er nå galt i taklingen men det blir vondt ut av det. Herregud, er det lov å stemple spillere på ankelen uten å treffe ballen nå? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Martin liker sånn. Han klappet da en VIF spiller hoppet unødvendig hardt inn i en RBK spiller. Ufyselig type. 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Nå er vell Martin Andresen kjent for å godkjenne alt av sitt eget uansett av kva kaliber det måtte være. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Andresen er og blir en kvalm fjott og sleip fjott... 1 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Nok eit klasseintervju av Andresen! Fekk flashbacks til Eggen og Andresen sitt intervju i 2010 der Andresen nær var på gråten... Skulle ynskje Davy hadde pusha Andresen litt lenger. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg blir kvalm av Andresen. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Nok eit klasseintervju av Andresen! Fekk flashbacks til Eggen og Andresen sitt intervju i 2010 der Andresen nær var på gråten... Skulle ynskje Davy hadde pusha Andresen litt lenger. Word. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå