DJ_Dark Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Som jeg skrev på twitter tidligere i dag: I årets sesong har åtte av 16 mål blitt scoret av trøndere. Til ettertanke. #Rosenborg startet sist kamp med sju norske på banen. Ytterligere to norske kom inn. Seks av disse trøndere (4+2). #rbk #RBK har startet kampene i årets Tippeliga med mellom to og fire trøndere på banen. Fire i kampene mellom LSK og Stabæk. #RBK har avsluttet kampene i årets TL med tre eller fler trøndere på banen. Fem på det meste, mot Stabæk. 1 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Henriksen vil ikke skrive ny kontrakt nei. Derfor blir han solgt i sommer. Ahh, han har jo 18 måneder igjen av kontrakten sin. Da skjønner jeg. Jeg trodde kontrakten gitt ut nå til sommeren og vi kunne ende med å ikke få noe for han. (Det var vel det som var marerittet mitt da ) Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Synd vi ikke leder ligaen men klarer liksom ikke ta Strømsgodset seriøs, føler de vil spille av seg godperioden og havne rundt 4. plass med Rosenborg, Tromsø og ett overaskelseslag foran seg. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 http://fotball.adres...ticle235634.ece: Listen over fravær toppes av denne: Erik Mellevold Bråten har vært i barnebursdag og fått omgangssyke Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Den toppet nesten Lars Hirschfelt og brunosten. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Skulle skjære opp brunost for å ha på brødskiva. Ostehøvelen glapp og han fikk et dypt kutt på hånden. En bekjent skal ha sett han på legevakta hvor han leverte følgende replikk: "I cut my fucking hand on the fucking brown cheese!" Dette var fra hans dager i RBK så klart. 4 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Skulle akkurat til å spørre om det var kampfiksing på gang her.. Men så kom Prica:-) Edit: Lenge siden jeg har sett så dårlig spill. Matta må være skikkelig dårlig... Eller noe :-P Endret 13. mai 2012 av Ciryaher Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Prica er så forbanna IDIOT!!! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 ...også gikk han. Er det mulig? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen ganger så føler jeg for å gi Prica en strak venstre. Hva FAEN er problemet hans? Snakker på seg gult, også en idiottakling rett ved ass. dommer? Svenskefaen. Dockal har forresten spilt til terningkast 1 idag. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) VIL de ikke vinne? Ser jo ikke ut som de prøver engang.. Føkk! Endret 13. mai 2012 av Ciryaher Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Troillan på topp! Kampen er ikke verdt å bruke mer energi på, en skikkeleg møkkakamp i typisk vestlandsvær... Husk kamp allerede på onsdag, da skal Hønefoss slaktes! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Drittkamp. Føles ikke ut som uavgjort i det hele tatt. Vi er rævva i samtlige 94 min og det er ikke mange som ikke får strykkarakter idag. Dockal spiller muligens sin dårligste kamp i RBK-trøya. Virket som været gjorde han uinteressert. De unge guttene våre vil mye, Midtsjø, Selnæs, Svensson gjør en akseptabel kamp idag. Dessverre så henger ikke de andre på laget med og det blir aldri noe fotballkamp ut av det. Ørlund er klønete og lager straffen. Prica er idiot og klarer mesterstykket å bli utvist på under 45 min. Målet skal han få et pluss for, men der fortjener også DFH ros. Han ville veldig mye når han kom inn, og ga 100% hele tiden. Meeen, som tosha0007 sier, ikke noe vits å bruke mer energi på kampen. Troillan på topp og der skal vi være. Heldigvis skal vi ikke tilbake til Sandes igjen i år! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Tror cupkampen har preget laget, bunnivået sank betraktelig og vi tok alt for lett på Sandnes Ulf... Neste kamp kommer vi garantert til å se et langt med skjerpet RBK etter vekkeren i dag. 1Poeng er ok ut i fra forholdene på banen (reint møkka vær gir en møkka kamp). Vi er fortsatt ubeseiret i serien, vinner vi de 2 neste (Hønefoss og Odd) så tror jeg nok vi får en liten luke på gang også. Kampene mot SIF og Molde blir ekstra viktige å vinne i år! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Håper på fullsatt stadion, festfotball og tre poeng i dag! Svart å kvitt guill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå