Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Som jeg skrev på twitter tidligere i dag:

 

I årets sesong har åtte av 16 mål blitt scoret av trøndere. Til ettertanke.

#Rosenborg startet sist kamp med sju norske på banen. Ytterligere to norske kom inn. Seks av disse trøndere (4+2). #rbk

#RBK har startet kampene i årets Tippeliga med mellom to og fire trøndere på banen. Fire i kampene mellom LSK og Stabæk.

#RBK har avsluttet kampene i årets TL med tre eller fler trøndere på banen. Fem på det meste, mot Stabæk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henriksen vil ikke skrive ny kontrakt nei. Derfor blir han solgt i sommer.

Ahh, han har jo 18 måneder igjen av kontrakten sin. Da skjønner jeg. Jeg trodde kontrakten gitt ut nå til sommeren og vi kunne ende med å ikke få noe for han. (Det var vel det som var marerittet mitt da :p )

Lenke til kommentar

Skulle skjære opp brunost for å ha på brødskiva. Ostehøvelen glapp og han fikk et dypt kutt på hånden. En bekjent skal ha sett han på legevakta hvor han leverte følgende replikk: "I cut my fucking hand on the fucking brown cheese!"

 

Dette var fra hans dager i RBK så klart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Drittkamp. Føles ikke ut som uavgjort i det hele tatt. Vi er rævva i samtlige 94 min og det er ikke mange som ikke får strykkarakter idag. Dockal spiller muligens sin dårligste kamp i RBK-trøya. Virket som været gjorde han uinteressert. De unge guttene våre vil mye, Midtsjø, Selnæs, Svensson gjør en akseptabel kamp idag. Dessverre så henger ikke de andre på laget med og det blir aldri noe fotballkamp ut av det.

 

Ørlund er klønete og lager straffen. Prica er idiot og klarer mesterstykket å bli utvist på under 45 min. Målet skal han få et pluss for, men der fortjener også DFH ros. Han ville veldig mye når han kom inn, og ga 100% hele tiden.

 

Meeen, som tosha0007 sier, ikke noe vits å bruke mer energi på kampen. Troillan på topp og der skal vi være. Heldigvis skal vi ikke tilbake til Sandes igjen i år!

Lenke til kommentar

Tror cupkampen har preget laget, bunnivået sank betraktelig og vi tok alt for lett på Sandnes Ulf...

Neste kamp kommer vi garantert til å se et langt med skjerpet RBK etter vekkeren i dag. 1Poeng er ok ut i fra forholdene på banen (reint møkka vær gir en møkka kamp). Vi er fortsatt ubeseiret i serien, vinner vi de 2 neste (Hønefoss og Odd) så tror jeg nok vi får en liten luke på gang også.

Kampene mot SIF og Molde blir ekstra viktige å vinne i år!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...