Maynard James Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 La dere merke til førstetouchen til midtsjø på 1-0? Klasse! 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Hjemme fra Lerkendal. Herlig med tre poeng, fullt fortjent. Stabæk hadde ingenting å komme med. Jeg telte to halvsjanser på 90 minutt, pluss det målet da... Herlig å se at Midtsj presterer når han får sjansen til å spille, dommeren var definitivt fra Molde og kvinnfolk burde aldri få lov til å være i en dommertrio i Tippeligaen. Så det så. Svart å kvitt gull! Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Hjemme fra Lerkendal. Herlig med tre poeng, fullt fortjent. Stabæk hadde ingenting å komme med. Jeg telte to halvsjanser på 90 minutt, pluss det målet da... Herlig å se at Midtsj presterer når han får sjansen til å spille, dommeren var definitivt fra Molde og kvinnfolk burde aldri få lov til å være i en dommertrio i Tippeligaen. Så det så. Svart å kvitt gull! Haha, de få gangene Stabæk var i angrep ble de skrytt opp i skyene fra Max kommentatorene og hvor bra jobb de gjorde. RBK dominerte denne kampen like mye som de dominerte mot Tiller 1. mai. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Mr. Taraldsen i sitt ess! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Du er i kamaret etter at Larsen har boksa ned Holm også. Viser finger og full pakke! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Ja, hørte det der. Bildet jeg linka der er det en kompis av meg som tok. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10057901#xtor=AD-3-[]-[]-[]-[Rosenborg]-[GT]-[feed] Om han mister England kampen, er det veldig synd Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Ja, hørte det der. Bildet jeg linka der er det en kompis av meg som tok. 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 En smule forbanna? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Er det slik at Hendriksen ikke vil skrive under på ny kontrakt nå? ..eller har jeg bare hatt et mareritt? Er det egentlig noen grunn til ikke å skrive ny kontrakt når man er ettertraktet? Kan ikke det bare bringe mer penger i kassa? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Henriksen vil ikke skrive ny kontrakt nei. Derfor blir han solgt i sommer. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Hvorfor ville han ikke gå i vinter hvis han uansett ikke hadde planlagt å skrive under ny kontrakt? Det ender nok bare med at vi tjener mindre på han. Endret 7. mai 2012 av -Sindre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Henriksen hadde muligheter å dra til Belgia, men valgte å være pga klubben passet ikke han. Han har et godt hode, om han får mulighet fra total randomklubb så blir han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Nja. Virker i ettertid som om Henriksen har angret litt på at han ikke dro. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Drar dersom sjangsen byr seg i sommer, tipper jeg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Et RBK uten Henriksen ser ikke så ille ut nå som Selnæs, Svensson og Midtsjø har vist seg frem. Uansett trist om han drar idet RBK skal ut i Europa. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Enig. Men det betyr at vi kan forsterke andre områder hvor vi mangler dekning, for sentralt på midten syns jeg vi har nok folk selv om han drar. Kjøper vi en venstreving vil for eksempel Svensson kunne fått spillt sentralt, der han hører hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå