Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Hvordan i helvette klarer en dommer å dumme urettferdig mot BEGGE LAGENE??? Faen for en vits. Men faktum er at skadene ødela for oss. Latterlig dårlig å ikke kunne forsvare seg mot frispark fra den motsatte midtbanen. Steffen kunne selvsagt ha avgjort på straffe, men har har sett litt for mye på Messi og Ronaldo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen meg langt fra rettferdig. Moen burde aldri dømme en kamp igjen. Fyren er skandale tvers igjennom og burde fikse eg selv før han ødelegger for andre.

Rekdal er skam for det norske folk, fyren eier faen ikke respekt eller noen ting. Håper han blir satt på isolat resten av livet sitt.

AaFK er et forbanne dritt lag.

 

Rettferdig fordi Oddvar Moen er inkonsekvent.

Blåser ikke på situasjonen til Henriksen før straffen (dytt i ryggen), men blåser på en meget lignende situasjon mellom Jäager og Svensson kun minutter etterpå.

Spillemessig sett kom også Aafk mer inn i matchen, og i likhet med RBK dominerte de så og si en halv omgang hver, hvor det kunne blitt mye mer enn kun de to målene Aafk fikk grunnet svirring i feltet og en Örlund som vekslet mellom det helt tafatte, og praktredninger.

 

Ang. Rekdal, greit han har oppførselen til en sofa-supporter med en promille på 2.7, men han er iallefall engasjert og ber spillerne om å gå inn i garderoben etter kampen i stedet for å gå til dommeren og klage, det viser iallefall et snev av omløp, det skal han ha.

Selv om han for meste parten av tiden er ganske smålig i kampens hete (lès, fuck off situasjonen etter det første utligningsmålet).

 

Aafk er forresten også et av de lagene i Norge som tør å spille fotball, uansett motstander, det har ikke stemt for de i seriestarten, men vi burde alle vite hvor høyt toppnivået til Aafk kan være, så nei de er ikke et "drittlag".

 

Takk, Steffen. Jævla faen.

 

Takk for utligningsmålet, og at han steppet opp som en av få fightere når Aafk utlignet, samt hadde flere gode bevegelser som åpnet for sjanser.

At han ikke setter en straffe vi ikke skulle hatt grunnet situasjonen i forkant av straffen (noe lignende har vel vi klaget på mot andre lag ved flere anledninger?) er for meg helt greit når man tenker "karma".

 

Ivers er vår mest rutinerte spiller, og skal ikke se bort i fra at han er vår største grunn til at vi er vitne til et RBK som virker veldig motiverte og i godt humør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja vi skulle ha vunnet "tidligere" i kampen, men ikke se deg helt blind på straffebom og misbrukte sjanser av både Prica og Ivers, Aafk fikk et par meget store sjanser i dag de også som de ikke maktet å utnytte.

 

Du velger å skylde på Ivers for at vi må dele poeng, jeg velger å si at Ivers hadde i alt en helt grei dag når vi tar med følgende elementer til hans forsvar:

 

1)

Han holdt ut 90 minutter på kunstgress, noe jeg aldri kan huske at han har gjort før.

 

2)

Han var kanskje den på banen som kjempet hardest før Svensson kom på, og som virkelig tok initativ etter at han fikk kapteinsbåndet.

 

3)

Han ildner opp RBK-spillere med en smittende vinner-mentalitet.

 

4)

Lager flere gode sjanser ut av så og si ingenting, grunnet rutine.

 

 

Vi vil nok fortsatt være uenige, men jeg velger å "forsvare" (ikke at det burde være nødvendig) Ivers i denne kampen, da jeg mener å skylde på han fordi han misser på to store sjanser blir alt for snevert når man tar alt i betrakning, og jeg står fortsatt på at han også i dag var en av våre desidert viktigste spillere på banen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Takk, Steffen. Jævla faen.

 

Og Prica. Steffen og Prica kostet oss seieren i stor grad på sløsing. Steffen misser på mega sjanse tidelig og Prica misser på sjansen hvor han er alene igjennom og bare skal plassere den i mål og tilslutt så misser Steffen på straffen. Steffen burde stått med 3 mål og Prica 2. Utrolig at vi ikke vinner når de 3 sjansene som brennes er så store at det er større prestasjon å misse.

 

Itillegg deler jeg tapet på 3 personer. Steffen, Rade og Moen.

Lenke til kommentar

Følger ikke så særlig med på Tippeligaen, men siden det var det "eneste" som gikk på TV, så jeg faktisk denne kampen. Kjedlig kamp. AaFK virker rett og slett uferdige.. Rosenborg, en klubb med mye mer penger og historie, imponerte svær lite.. Ble faktisk overrasket over dommerfavoriseringen.. Er det ingen her inne som ser det? Rosenborg fikk utrolig mange avgjørelser med seg. Deretter har Aalesund en Morrison, haha, latterlig mye filming.. Skal heller ikke la være å utsette Rosenborg, mye filming og overspilling fra den kanten også (og de får jo avgjørelsene i sin favør itillegg).

Og med Svein Oddvar Moen som dommer (haha), tilogmed C.Ronaldo vet hvem denne mannen er, og det er ikke med glede fra CR7s side.

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Dommerfavorisering må i så fall være udugelighet fra dommeren sin side. Ålesund mener mange 50/50 situasjoner går imot dem. Jeg synes det gikk sånn passe opp i opp. De skulle vel hatt en mann utvist og opptil flere kort for filming. De tar imot oss på deres arena, går inn i knallharde taklinger og roper skjellsord mot oss fra benken. Også syter de om dommeren etterpå. Trøndelag mot Sunnmøre sier jeg bare. RBK kan ha funnet seg en ny rival i kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...