Heddy Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Kan man ikke høre kampen på Radioadressa? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1428812 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Det var da endelig godt det ble 3 poeng til slutt, så faen meg mørkt ut før pause. Steffen og dansken er så deilige. 1 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Syns faktisk DFH spilte en meget god kamp. Han forsvarte plassen i start-11. og jeg synes han var Rbks beste. Men det som virkelig overrasket var betydningen av en 94-modell på banen. Ffk havnet helt i bakleksa og ble overkjørt nesten hele 2. omgang. Det beste/verste er Prica: Han løper som om det stod om livet når det er snakk om å lage mål, men på returløp gidder han ikke mere enn å loffe tilbake. Hvis Janne klarer å tvinge fram slike omganger som dagens 2. så blir det nok en gullsesong. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Kamptråd: http://www.diskusjon...owtopic=1428812 Ser egentlig ingen vits i å ha en egen kamptråd for hver eneste kamp som spilles, diskuterer mye heller her enn i en egen kamptråd for hver gang. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Ikke jeg som har bestemt at vi bruker kamptråder. Dog syns jeg det er mye mer behagelig enn å diskutere alt i denne tråden. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Ikke jeg som har bestemt at vi bruker kamptråder. Dog syns jeg det er mye mer behagelig enn å diskutere alt i denne tråden. Ingen kan vel bestemme at vi ikke kan diskutere hva som helst her som har med RBK å gjøre. Synes dog TS bør fjerne årstall i tittel. Kjøpte forresten min første RBK-drakt i dag... gratulerer til meg Må bli litt flere effekter etter hvert men man kan jo ikke kjøpe alt med en gang. Endret 13. april 2012 av Nasciboy Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Kamptråd: http://www.diskusjon...owtopic=1428812 Ser egentlig ingen vits i å ha en egen kamptråd for hver eneste kamp som spilles, diskuterer mye heller her enn i en egen kamptråd for hver gang. Synes egne tråder er greit jeg. Slipper å få fylt opp denne tråden med mye hylig, gnål og mas fra andre lags supportere. Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Synes egne tråder er greit jeg. Slipper å få fylt opp denne tråden med mye hylig, gnål og mas fra andre lags supportere. Hadde hver tråd hatt en maksimal lengde de kunne være så hadde du hatt ett argument. Litt hyling og skriking og slikt i rundt 2-3 timer er ikke noe problem, hvem leser egentlig innlegg som er ett par sider bak.... ikke mange!! 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Jeg gjør. Vel, de som faktisk leser gamle sider er vel de som ikke blir så lei av hyl og gnål. Ser uansett ikke det som ett problem. Verre å fylle forballkategorien med tippeligakamptråder hver eneste uke. Da er det vel best at vi RBK-ere diskuterer våres kamper her og de andre diskuterer deres kamper i sine tråder. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Vi fyller ikke fotballkategorien med tippeligakamptråder. Vi har eget forum for kamptråder. Det som er bra med kamptrådene er at begge lags supportere kan diskutere i samme tråd. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Litt av poenget er vel også at vi slipper drittslenging i dette forumet og at det heller forekommer i kamptrådene. (Med unntak av et par her som er innom for å spre eder og galle.) I tillegg har vi forumregelen om spamming. Tror målfeiring kun hører til i en kamptråd. Det er sikkert lettere for moderatorene å rydde kamptråder også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Enig med MartinF her. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Samme her, greit opplegg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 (endret) http://fotball.adres...ticle233103.ece Nå, hvem ville dere hatt tilbake? Og sjekk trynet til Lustig, konge bilde, Adressa! Stemte forøvrig på Annan. Endret 18. april 2012 av JR Ewing Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Annan. Flira av noen av valgene der. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Marek Sapara. Den beste av de vi har mistet i det siste. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Min stemme gikk faktisk til Kris. Strålende stopper. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 Det var faenmeg hardt. Sto mellom Bakenga, Demidov og Braaten. Endte opp på Demi. Savner Gossip Boyz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå