Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns faktisk DFH spilte en meget god kamp. Han forsvarte plassen i start-11. og jeg synes han var Rbks beste. Men det som virkelig overrasket var betydningen av en 94-modell på banen. Ffk havnet helt i bakleksa og ble overkjørt nesten hele 2. omgang.

Det beste/verste er Prica: Han løper som om det stod om livet når det er snakk om å lage mål, men på returløp gidder han ikke mere enn å loffe tilbake. :blink:

Hvis Janne klarer å tvinge fram slike omganger som dagens 2. så blir det nok en gullsesong.

Lenke til kommentar

Ikke jeg som har bestemt at vi bruker kamptråder. Dog syns jeg det er mye mer behagelig enn å diskutere alt i denne tråden.

Ingen kan vel bestemme at vi ikke kan diskutere hva som helst her som har med RBK å gjøre. Synes dog TS bør fjerne årstall i tittel.

Kjøpte forresten min første RBK-drakt i dag... gratulerer til meg :)

Må bli litt flere effekter etter hvert men man kan jo ikke kjøpe alt med en gang.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Synes egne tråder er greit jeg. Slipper å få fylt opp denne tråden med mye hylig, gnål og mas fra andre lags supportere.

Hadde hver tråd hatt en maksimal lengde de kunne være så hadde du hatt ett argument.

Litt hyling og skriking og slikt i rundt 2-3 timer er ikke noe problem, hvem leser egentlig innlegg som er ett par sider bak.... ikke mange!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gjør.

Vel, de som faktisk leser gamle sider er vel de som ikke blir så lei av hyl og gnål.

Ser uansett ikke det som ett problem.

Verre å fylle forballkategorien med tippeligakamptråder hver eneste uke.

Da er det vel best at vi RBK-ere diskuterer våres kamper her og de andre diskuterer deres kamper i sine tråder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt av poenget er vel også at vi slipper drittslenging i dette forumet og at det heller forekommer i kamptrådene. (Med unntak av et par her som er innom for å spre eder og galle.) I tillegg har vi forumregelen om spamming. Tror målfeiring kun hører til i en kamptråd.

Det er sikkert lettere for moderatorene å rydde kamptråder også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...