JR Ewing Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Skader iallefall ikke å ha spillere som kan bekle flere posisjoner. Men det er ikke optimalt med to høyrefotinger på hhv. venstreback og kant (Svensson). Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Enig der. Lyst på Vegar Eggen Hedenstad til RBK har jeg også. Edit: Snakke som Yoda jeg gjør. Endret 28. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Enig der. Lyst på Vegar Eggen Hedenstad til RBK har jeg også. Edit: Snakke som Yoda jeg gjør. Stabæk spiller han er, dyr han blir. ja måtte bare 3 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Trådstarter bør oppdatere denne tråden til 2012, akkurat nå er den sååååå 2011 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Trådstarter har ikke vært aktiv i år. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Hedenstad sa vel senest i fjor at han ikke skjønte hvorfor han skulle dra til Rosenborg til fordel for Stabæk. Husker ikke mer enn det, virket som han var nøgd der han er. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Vel, eeeh. Som Dark sa her om dagen: "Jeg er fra Asker, men da jeg begynte å følge med på fotball, visste jeg ikke at det fantes et lag som het Stabæk en gang". Propz til sossegutten vår. 2 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Nå begynner jeg å få trua her, endelig! Ser ut som om flere og flere ting faller på plass Gleder meg til neste kamp! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Heh, det var først når jeg så disse bildene her at jeg faktisk fikk sett de store bannerne som kom opp rett før kampstart på søndag (mye fordi jeg sto under dem på kampen). Falt noen biter på plass, jeg så bare et bilde fra langt unna og da kom det ikke like godt frem med sammenhengen... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Mer sannsynlig en erstatter for Høiland i stedet for Dorsin, Høiland er ofte skadet samt Dorsin er kaptein og en våre mest stabile spillere. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Minner om at kjøp og salg ikke tillates på forumet. 1 innlegg forsvant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Nå har RBK gått litt langt. Prøvd å kjøpe spillere til klubben via forumet? 2 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Ser virkelig ikke problemet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 RBK-fansen ønsker ikke Prica fra start mot Kanarifuglene "Kanskje er det dette som nå er utslagsgivende for Pricas dalende stjerne blant fansen." Dalende stjerne? Når Prica kom inn mot Brann var det første som skjedde et jubelbrus fra Kjernen og deretter taktfast "RADE, RADE; RADE". Dessuten var han god. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 RBK-fansen ønsker ikke Prica fra start mot Kanarifuglene "Kanskje er det dette som nå er utslagsgivende for Pricas dalende stjerne blant fansen." Dalende stjerne? Når Prica kom inn mot Brann var det første som skjedde et jubelbrus fra Kjernen og deretter taktfast "RADE, RADE; RADE". Dessuten var han god. Merkelige greier. Kalles adressa nyheter... typpisk kvalme oppgulp fra de. Prica er selvfølgelig ønsket, dog ser jeg for meg at han trenger litt tid for å komme i 100% form etter skaden, utover det så er han et klart førstevalg! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Og det er faktisk Petter Rasmus som har skrevet artikkelen. Minus i boka på han. Ellers er jeg enig med Samcki. Prica er førstevalget mitt og, men la han spille seg i form etter skaden først. Endret 30. mars 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg ønsker Ivers og John fra start. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2012 Lykke til RBK supportere med kampen Alltid kjekt å se god fotball selv om dere banket oss i forrige runde 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1426499 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Lerkendal i dag. Toppoppgjør i Lottoligaen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå